Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ekim 15

Aci Nickler

sen benim farkımı fark edemedin ama artık farK etsende fark etmez çünkü benim farkımı farK edenler senden çok farklı
İçimin en iç yanı bendeki bir enkaz yığını Seni terk etmenin bile başkaydı tadı!Sana hasretlenmek ztn bana mübahtı.Baksana bu ayrılık ikimize de çok yakıştı..!
İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR Diye...Sonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM DiE

Bu Aşk Havuz ProbLemi,Yeni fark ediorm!Yazmıştım denkLemini,Girdim Yüzemiyorum!
>>>ιηѕαηℓαя gєçιуσя нαуαтıм∂αη...¢αηıм ∂є∂ιgιм...вєş ραяα єтмєѕ ιηѕαηℓαя....!!!<<< <

Pişmanım Herkezi İnsan Sanıpta Saçmaladım....
çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi

Sanma ki aşkınla delirdim şimdi, nefretim bağrımda hançer misali gezerim, bu satırları okursan çok daha iyi anlarsın beni NEFRETİMSİN artık SEVDİĞİM değil!

LaF SoKMaYa KaLKMa KaPaK oLuRSuN uĞRaŞMa eTiKeT oLuRSuN YaVŞaMa KöPeK oLuRSuN aDaM oL BeLKi YaNıMDa YeR BuLuRSuN

KiMiNe GöRe PiSiKoPaTýZ KiMiNe GÖRe SeRsSeRi,KiMiNe GöRe ZaWaLLýYýZ KiMiNe GöRe DiLeNCi,KiMiNe GöRe AdAMýZ KiMiNe GöRe ZiBiDi AmA SeN WaRyA HaNýMeFeNDi Sen
Yalan sevgilerin, tuzak bakışların, sahte gülüşlerin olduğu yerde buldum seni herşeyi kaybetmeye değecek kadar kıymetlisin...
Sen bir yıldız olsan, gökyüzü benim. Parlaklığına fazla güvenme, kayar gidersin. Unutma ki güneş doğduğunda sen bir hiçsin, sen benim nefretimsin!

o kadar dolmus ki sevgin gönlüme, baska bir seviye yer kalmayacak kadar. O kadar sevmisim oysa seni, mevlamdan sonra tapacak kadar....
Gönlümde tek sen varsın

Aşk dolu bir baharsın, Kalbimdeki aynaya, Birde baktım sen varsın...Bütün arzum emelim,Seni sevmek olacak.En güzel mutlu günler,İkimizin olacak....

Kalbim senin için atıyor gözlerim senden baskasını görmüyor...Galiba ben aşık oldum

SEN BENİ ÖYLE BİR HALE GETİRDİNKİ DOSTLARIM BİLE BANA GÜLDÜ .BEN SENİ ÖYLE BİR HALE GETİRECEĞİMKİ DÜŞMANLARIN BİLE SENİN İÇİN AĞLAYACAK.

Biktim yalan a$klardan biktim anlamsiz bo$ laflardan biktim böyle dünyadan biktim böyle sevdalardan..

hayatin en hüzünlü ani sevdigin insanin buna hic degmedıgini gördügün andir ve en büyük kaybin onun icin harcadigin zamandir.

Seninle sona eren askimiza,hiçte ûzûlmûyor aglamiyorum.Askimiz zaten bastan yokmuski.Geç anladimsada,yillardir yalan olan sevdandan,tam tersi,kurtulduguma seviniyorum.Sana neye ûzûldûgûmû sôyleyeyimmi?YILLARDIR SENIN UGRUNA BOSA HARCADIGIM ZAMANA.

senin askinada sanada lanet olsun ... karanlik gecemdekii tek mumu söndüren düsmanimsin bir zamanlar askim dedigim seytan....

acı nickleri

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hımm...güzel olmuş

Adsız dedi ki...

teşekkürler biradare

Adsız dedi ki...

harbi guselmıs

Adsız dedi ki...

harbi gusel olmus ama