Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 10

Yeni Msn Nickleri

Şimdi iyi olan ne varsa, üzerine çizgi çekemediğim kırgınlıklar sarıyor dört yanını. Sebebim yok, belki de çok .. // :S

Sana seni anlatamam isyan edersin, a$kı tekrar istemem ziyan edersn!!

'!' dedin korktum ',' dedin konuştum '.' dedin sustum '/' dedin ve kayboldun.İsmimi isminden ayıran işareti sen buLdun ..

ßir hayat çizdim kndime, hapsettim kendimi içine..Sesszdi hayata haykırışLrm oysa, bu gürültü nie ?! ///

Yazık! Hayallerimiz yarıda bile kalmadı..

Ölmek! kalbin durmasıı değil be güzelliim! giden sevgiliniin sırtından vurmasıdır..!!!

HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !

BaZeN ŞaRkıLaRıM kEnDiMe AnLaTTıĞıM BiR MaSaLdI.YiNe KeNdİmM
DiNlEdİmM

....ZaTeN eN çOkDa Bu KoYdU yA BaNaAa....SeNiN gİdİşİnİ sEyReTmEk..

Aklımı Kaybediyorum We Siz Gözlerinizi Dİkmiş Benim Dünyamın Nasıl Paramparça Olduğuna Bakıyorsunuz...!!!!!

ߣN ßiR CaDıyIm SenDe ßeNiM HeRŞeyiM oLaN ßi SüpüRGe..FaRzeTKi SeNDeN vAzGeÇmiŞiM..CaDıLıGıMıN ßi ÖnEmİ KaLıRmI SeNCe...

..//AnLaMı YoK !!! DoĞaN HeR GüNe LaNeT !!! Bu ÇoCuK KaDeRiYLe BaŞ BaŞa KaLDı..AFFet!! \\

ZAmAn DuRDu,BuRAya GelEn BiR DAha GiTmEdi vE HiÇ GiDemEYeCek SenDE HoŞ GelDin

kOyVeRdİM hAyAtı...aCaBa dAhA GöReMeDiĞiM kAç YüZüN.kAÇ rEnGiN vAR bE HaYaT..

Doğruysan kimse hatırlamaz, yanlışsan kimse unutmaz!!


Adı anıLdıqında dostum dedim adıM anıLdıqında tanımam dedi!...

İnan artık seni hiç sewmiyorum inan artık seni hiç istemiyorum o eskiden di artık hepsi bitti sensizde çok iyi yaşıyorum...!!!

İlq qün anLASAmadIk hataLArLA basLADık DAha sOnra anLAstıK aLEmi agLAttık şİMdi isE caN cieR oLup orTamLARa aKTık...

Hep KaZanAn sEN oLdunN Bile Bile KAyBETtim Nasıl KıyaRdıM Sana CanımDanDa ÖteyDİn SAna Yalan GElsEDe Ölesİye SeViLdiNn

~ aşk dediqin nediR ki..hormonaL tepki ~

a$k biR kumssaaati qibidir kaLp doLarken beYin boşaLır =)

[S]ewDikL[e]riM araSı[n]da eN [S]ewdiğ[i]m kiM biLiy0rmusu[N]

Ben
Küçük bir Periyim
Sevgine Aşık...
Bir sözünle Dünyaları Feth eden...
Bir sözünle sahip olduğu Herşeyi yitiren

Sevgili size küsmüşse, çaresi vardır...
gitmişse, çaresi yollardır...
ölmüşse dahi! âhiret vardır...
ama...
sevmemişse!
derdin devâsızdır...

senin maRqKa oLduqunN yeRde etiKeti ben koyarRımmM !

Anne Sevgisi Gibi KARŞILIKSIZ Seviyoruz Seni !! GaLaTaSaRaY !!

Yüreğim Küçük DeğiLde YaLNızLıĞıM BüYüK BeniM

0 yorum: