Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 10

Super Komik Msn Nickleri

çok komik msn nickleri

Hepsine bakın, illa ki yarılacaksınız gülmekten... ama bazıları küçük yaştaki kullanıcılarımız için sakıncalı olabilir, onlar başka sayfalara geçerlerse daha bi güzel olur.

* mangaldaki köftelerin cız etmez şu kalbim kadar... umutsuz aşığıııııınım beeeeen!



* dürümüm, çöp şişim ve ayranım;
insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım..

* az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz

* o kız beni aşar, çünkü o bir kaşar, delikanlı adam, manitasız yaşar!

* hayat üç buçukla dört arasındadır. ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın...

* dünyada öyle adil bir düzen var ki; kimseyi atlamadan hepimizi tek tek düzüyor!

* ben mevlana değilim...adam ol da gel!!!!

* kader sana hayat diye ekşi bir limon uzattıysa, sen üstüne tekila ve tuz iste!

* siyasi içerikli erotik karate filmi: "uzaylı lezbiyen vampirler"

* bugün 23 nisan, oha falan oluyor insan

* kıyamet gelse de kopsak.

* senin sevginde yalanmış. bana yalanmamış lazım!

* sıradanım, ama en ön sıradan!

* gökte bir yıldız olsam ilk sana kayardım!

* intihar pompacısı

* tencerem dibin is tutmuş, deniz seki klarnet yutmuş

* 5 in the car, 15 at the house...

* budaklı neşe odunu

* ben bir trolum gülhane parkında ne sen bunun farkındasın nede gardlar farkında

* arnold civardagezen

* ali kırcanmıbelimi

* vitrinime değil iklimime gelenlere..kalbimi vereceğim aslımı görenlere

* durumum çevrimiçi, beynim meşgul, ruhum hemen dönecek, aklım dışarıda, elim telefonda, kalbim çevrimdışı...

* two beer or not two beer

* adres yaz 053x xxx xx xx'a gönder gelip agzini burnunu kirayim...

* pamuktan prenses mi olur?? prenses dediğin taş gibi olur!

* bençokayrılıklaryaşadımoyüzdenherşeyibitişikyazdım

* la havle vela corvette

* seks bir matematiğe benzer, yatağı topla, elbiseleri çıkar, bacakları böl, çarpmaya başla

* yıldız dediklerim teker teker kayıyor

* yarabbim daral has come to me

* hayatında hiç oturum açmamış adam

* fırat kenarında kayık değilem,yardan ayrılalı ayık değilem

* sick thread

* sen köpek gibi seversin o seni belediye gibi zehirler

* tüm kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya evet!

* farkındalık kazanmış düdüklü tencere gibiyim, zamanı gelince öterim

* babamın bir dakikalık zevkiyim

* keseceği kediyi petshop'tan alan elit satanist

* allah yoktur diyen ateisti döven satanist

* kolumda jilet yarası,o bir kahpenin hatırası...sevdik de ne oldu efes zengin oldu

* yangında ilk beni kurtarın

* cenaze namazimi jack nicholson

* evrimdışı

* sev ama mevsimlik olmasın, yaz'ın açıp kış'ın solmasın

* kürdanla anakart tamir eden adam

* mutluluğun resmini t cetveliyle çizerim

* paramız olmasa da cebimizde her kahvede masamız, her kavgada şeklimiz ve her kızda bir resmimiz vardır.

* öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!

* edison elektriği buldu ama parasını biz ödüyoruz

* sevdik de ne oldu tuborg zengin oldu

* beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?

* yıllardır oturum açmayan adam

* pamuk prensesin üvey annesi uyuyan güzele elmayı verse, rapunzelin eline iğne batsa ve pamuk prenses kuleye kapatılsa nolurdu

* lütfen rahatsız edip konsantrasyonumu bozmayınız, bulaşık yıkıyorum.

* öğrenci kimliği yerine carrefour kartıyla okula giden öğrencinin dramı

* beyaz atlı prensini bekleme, seyise razı ol, yoksa beygire kalırsın

* hemen canımı alma rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim...

* güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.

* hayat boktan ama grafikleri güzel

* sadettin teksoy kadar zeki, pavarotti kadar çevik, ilyas salman kadar yakışıklıyım

* zenci mahallesindeki solaryumcu

* hangi deniz nereye dökülüyor banane ben içimde boğulurken

* a$k bir sabunsa köpürt beni pakize

* 14 şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başlamıştır!.

* halk kahramanı nuri alço

* klonlanırken dna'sına çay dökülmüş maymun

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mucizeler gecesindeki suzının göğüsleri mütişti ama kocası onunla nasıl yatağa giriyo anlamadım yahuuuuuuuuuuuu

Adsız dedi ki...

walla çok süper olmuş ama biraz daaaa çok eklerseneiz sevinirim :D
çok komik :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D