Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Eylül 13

Sekilli Ask Msn Nickleri

ADAM DEDİĞİN BENİM GİBİ OLUR^BİZLER;Siz Sokağa Çıkarken Annelerinizin Uyardığı O Kötü Çocuklarız.

^Tesadüfen Doğduk Mecburen Yaşıyoruz..

^Bizim Parasızlıktan Kestiremediğimiz Sakallarımız sosyete pi... Moda olmuş

hakedenin hayatıma sokarım haketmeyenin hayatına sokarım

Delikanlılık ne racon kesmek ne adam dövmektir,Delilanlılık koltuğuna 1 ekmek alıp evin yolunu tutmaktır...

ﻉтяαF'đα Ǻятįѕт ¢σк, Ǻмα γöηﻉтмﻉη ßįzįz HαвﻉяŁﻉяį γσк

hayatı göz yaşlarınla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandır

๑ஐ◄███▓▒░ Benİm Gİbİ Delİyİ Google'da Arasan Bulamazsin ๑ஐ◄███▓▒░

кαç тαвυт göмüℓє¢єк уєяαℓтıηα νє кαç кιşι gι∂є¢єк нαвєяѕιz υzαкℓαяα? кαç уαℓαη уıкα¢αк güνєηℓєяι?.

кαç ѕαтıя уαzıℓα¢αк кα∂єя кιтαвıηα νє кαç ∂υα є∂є¢єкѕιη тαηяıηα,кαç ∂αмℓα gözуαşı ∂öкє¢єкѕιη υğяυηα؟кαç уαяıη вєкℓєує¢єкѕιη؟.

ѕσηяαℓαяα кαç ∂αмℓα gözуαşı.

GüŁεяεК КαybεŦŦiКŁεяiήi AğŁαyαяαk Кαzαnαmαzsıή

DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim

herkes adam olacak...

bu dünyada herşey biter ama ******** bitmez

Kız diye önem verenin... Güzel diye Kaşar sevenin... Para diye dost satanın.. Sultan olsa tahtını Kral olsa devletini beceririm

KIM DEMISKI SARHOSLUK KÖTÜ SEYDIR .. OYSA BEN HERSEYIMI AYIKKEN YITIRDIM

Derdi Olanı Dinlerim Derde Yol açanı siler Geçerim

HaksIzLIk Önünde EgiLmem Çünkü HakkImLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum..ßen Tekim ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde

SiLgimde SevdikLerimin ELinde..ßen YazarIm ßen SiLerim

Ya Tam Susturcağım ya Kan kusturucagım Ezanla başladım Selayla bitircegim isteğine deil alayına gidecegim...

Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım.

iSTANBuL CoCuĞuYuZ BiZ GüNGöRMüŞüNDeN HeMDe İZBe KöŞeLeRiNDeN DoĞuP LaGa LuGa YaPMaYa GeLMeDiK BuRaYa.

HAYAT BİR HİKAYE,HERNEYSE FAZLA UZATMAYIM...

^KÖTÜ ŞANSta olmasa ŞANS yüzü görmiyeceğiz.

^Pİ..lik PARAYLA OLSA YİNE YAPARDIK..

^KATRANI ISITMAKLA OLMAZ ŞEKER, CİNSİNİ ... CİNSİNE ÇEKER.

0 yorum: