Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 24

Sekil Nickler

Yüregimde Ku$lar havalandı Karların Dü$tügü yere , Sen gitme geL , Yagan Kar oL beyaz Dü$lerime...

Sevgiyi gostereceksin benim gibi, Soylemek yetmez.Gozlerinde olacak soylemek yetmez.Sevgi herşeydir, kalbe hapsedilmez. Seveceksin benim gibi ama buna senin yureğin yetmez ...

Beni unut diye haber göndermişsin önce bir düşün hatırlamaya değermisin?

Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir...

Sensizliğin acısını sen nerden bileceksinki sen hiç sensiz kalmadınki

""_Yaşamı anlamaya başladığın andır durabilmek ayak üstünde... Sorun bu zaten ... Başkasıyla olmak, başkasının olmak değil. Kendi başına başkasıyla, başkasıyla kendin olmak..._""

Bir destan yazar gibi gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice..!

Alaca karanlığı sevmem ben, ya gündüz olmalı ya gece. Kurşun ya alnından vurmalı yada namluda kalmalı. Yar dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı.

Kül olmuş ateş yanar mı?Buz tutmuş su akar mı?Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı?

Değişken bir dünyada, ben sabit kalıyorum. Herkes başka başka severken, ben yine seni seviyorum...

bazen susmak enbüyük silahdır bazende konuşmak. sus ki vurulmayasın, konuş ki vuran sen olasın

ask bir tiyatro dediler,herkese laik bir rol verdiler en zoru bana nasipmis,önce sev sonra unut dediler.ben ise rolumu yapamadim,sevdim ama unutamadim....!!??

Göz göze gelme gözlerimle, o gözler bana bir şeyler söylüyor. Bakışlarını kaçırsanda benden, o gözler beni sevdiğini söylüyor..

Sevilmek için illa güzel mi olmalı? Çirkinin gönlü güzele düşmez mi? Ağlamak için illa yaşmı akmalı gözler gülerken kalp ağlamaz mı? Gülü koparmak için illa dalından mı koparmalı? Gonca dalında solmaz mı? Öldürmek için illa silah mı olmalı gözler silah bakışlar kurşun olmaz mı?.

yanlıs yapmam,özür dilemem,gidene dur demem giden gitmiştir gittiği günde bitmiştir

kahramanlıgın ölçütü kaç kişiyi kurtardığınız mıdır?yoksa karşılıksız düşündüğünüz her insan için bir kahramanmısınızdır?.

- Seni düsünürken ya bir tebessüm yapisiyor yüregimden yüzüme , ya gözlerim dayanamiyor ölümcül hasretine baktigim hersey gördügüm hiç bir sey sana benzemiyor. Hiç bir aci hiç bir hasret seninki kadar ölümcül olamiyor...

0 yorum: