Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 11

Msn Sagopa Nickleri

Msnde Nick Olarak Kullanabilirsiniz Arkadaşlar..

01 Ben hayatı oyuncak bile sandım ama yanıldım çünkü çocuktum yola çıkmış yeni yolcuydum (Hade Hade Hooy)

02 Allah Sizi Sagopa Kajmer Şerrinden Korusun İllalahla kaçış dur Bismillah sana haram olsun .(DİSSTORTİON EHobo Happy

03 Dünya döndü durmaz oldu zordu ferini kesti Tanrı nokta koydu oydu adına köle denen (Köle Gibi)

04 Karda yalın ayakla gezinen onca körpenin ayaklarında bir yaraydı sanki rap karabiber duası (Köle Gibi)

05 Hayat bir damla suyla çölde serap görenin aşkı (Lingulistik)

06 Kalem elimde parça parça haykırır bu kağıda (Lingulistik)

07 Dünya malı uçan halı bin ve de düş bitecek ol emin kurduğun her düş (Al 1′de Burdan Yak)

08 Duvarlar Üzerime geldikçe kendime 10 parmaklı bir surat yaptım (Nedense)

09 Ben ne savaşlar verdim kendime bir Rabbim şahit sor ne zaman, vurdum kendimi en son katilim oldum her gece nedense (Nedense)

10 Ezeliyat değil reali rabbani mühim 3 sefil hicvardan yaprağa akar kardan yaşlar hava buz kirpiklerim don tutar (3 Sefil Şair)

11 Anakronik bi kronik rapte tek kalemle mühürü basan o adamın adı bu şakası olmayan bir sert kafiye a.k.a Sagopa key meydey meydey hey (İçimdeki Şeytanın Ensesindeyim)

12 Çaldı zil ve rap ceketini çayıra saldı bil bu şarkı herkesin hissedenler dinlesin (Kambur Kelimat)

13 Ey rapin oğlu gözlerinde yaş düellosu ve kötürüm oldu ince ruhlar ordusu, son arzusunda anlaşıldı ölümün korkusu (Kör Savaşçı)

14 Soyut bir yüz aynada aksederken yüzüme kimsin demeye dilim varamadı (Pesimist 2)

15 Bense kalbimin satırlarındaki şu cümle mültecileriyle boğuşur haldeyim (Pesimist 3)

16 Bir sabah ve birde akşam oku bu şiiri iki gözümde ön sözüm (Pesimist 3)

17 Kum kalemde dalga şehiti güneş doğar gözüm yanar (Pesimist 3)

18 Yıllatılmış senelerin nöbetçileri değil miyiz (Analiz)

19 Gardiyan da bendim, hakimin de kendisi ve hapse teslim edilen huzurun gırtlağını ben kestim, katil oldum şirretinden müebbetim hürriyete (Analiz)
20 Dudaklarımda bal yok, oysa tek dilekti mutluluk (Karikatür Komedya)

21 Sönen mumun emanetiydi gözüme sanki karanlık, dönen şu dünya sanki taş ve biz içinde çorbalık (Karikatür Komedya)

22 Katıksız iyiyi bulana dek mi sürecek tek devamlılık (Karikatür Komedya)

23 Esefle kınamadır rapim, fasih, dekolte konuşurum, yolumdur önüme konulan;yürürüm,görürüm,söverim,severim (Değişebilir Her An Adres)

24 Ben raperken orada donabilir iliklerin (Değişebilir Her An Adres)

25 Mis kokulu yalanların duş vakti geldi ama evde sular kesik (Değişebilir Her An Adres)

26 Düşman kelimesinin anlamını arkadaş sıfatını taşıyanlardan öğrendim (Maskeli Balo)

27 Birisi acıyı çekti, öteki acıyı servis etti (Uğurla Bahtiyarları)

28 Rayına koydum hayatımın tek vagonlu trenini, gitme gelme aleminde tek ve son seferdeyim (Uğurla Bahtiyarları)

29 Neyleyim ki güneşi bir günümde kördeyim (Minimalite)

30 Yaşarım iskeletler diyarında, bir et parçasıyım. varımı yoktan aldım (İskeletler Diyarında Bir Et Parçası)

31 Tasanın etrafında gezgin olmuş insanlar kısacık molalarda tanıdılar mutluluk denen kelimeyi (Bir Pesimistin Gözyaşları)

32 Kuvvete dayanamayan adalet aciz, adalete dayanamayan kuvvet zalimdir (Bir Pesimistin Gözyaşları)

33 Makam arabalarına yol ver geçsin, emri vaki olmuş her yolcu (Didaktik Kitaplar)

34 Emre dayalı yamalı jön hayatlar içerisinde itaatin emanetindeyiz biz, biz kimiz (Manzumu Mazlum Dinledi)

35 Tek kurşun bitirebilse gari bu hayatı bari bin kurşun atın da gönlüm doysun ahali (Üfle Güneşi Sönsün)

36 Son söze gerek yok, ilk sözün faili meçhul, kulların arifi rapi serdi önüne rehine kaldı cümlelerin, noktamı ben koydum, el senin yaz (Rap Gafil)

37 Ben tekilim,tekelim, tekeline tekme, tekerin olsa kaza sebebi, patlak, kaltak düştü bu yola tek yüzü çatlak (Rap Gafil)

38 Hayallerim yok oldu, koyduğum yerde yoktu hiçbiri tek yabancı bendim evde ve bir yalancı mumdu doğan güneş (24)

39 Sagopa yüz bela tadında komutan ve karavebada,tek safhada yoluna düz gider bu pesimist hardrhymer (Etki Tepki)

40 Duvarda çerçeveydi yaşanan anılar, bir tebessüm etse göz dolar, taşar sular ve ruhumu sel basar ve kalbimde bir küçük çocuk yaşar (Etki Tepki)

41 Çekilişsiz, kurasız hediyeyi sundum, al ve aç paketleri, içine sevgi koydum (Propertions)

42 İstanbulumda solurum,Samsun toprağım, kanımda hiphopım,raple doğanım ben Sago Key (Yokluk İçinde Varlık Çeksem)

43 Hayat kızgın boğa ben kırmızı pelerin (Romantizma)

44 Gözlerimde bir filimsin, göz çukurlarımda uyuya kalmış bir bebeksin, bende ninninim, uyu (Bebeğim Öldü)

45 Suretim şarap misali eskidikçe değeri arttı (Vasiyet)

46 Rapimtraksın,sen reel değilsin (Vasiyet)

47 Benim kalemi bir kişi yıktı,kalemimi kırdı, sözlükte sevgiliydi anlamı (Leyli)

48 Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar öz (Rak Benadam)

49 Okyanuslar mürekkebim ağaçlarsa kalemim benim (Batıl Rhyme)

50 İnecek var,durdurun Dünya’yı (Sagopa Yaşlı Planet)

51 Beni sevmek için programlanma,devrelerini yakarım (Kendime Sarılır Donarım)

52 Sagopa Key: Rapte iç karartan ilk buluş (Anektod)

53 Darmadağın armağanım kaos karmalarındayım karmakarışıklaşmaktayım (Pavlov’un Köpeği)

54 Tekmelerdim dağları kalbime yuvarlandı taşları (Pavlov’un Köpeği)

55 Varlık ruhu terkeder,gözün gözümden ayrılınca,bendeki aşk altın misali,ağırlığınca (Baytar)

56 Bu devranın binlerce sevgi müşterisinden biriyim (Baytar).

57 Dertle anlaş deva bul,üzüntü kalbi sömürür (Baytar).

58 Beynime kumanda takmış oynamaktalar,ama çakılmadım (Sansür Perdesi).

59 Küfür etmektense bırak Sago sayfa boş kalsın (Şikayetname).

60 Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü (Kürdan Kollar).

61 Aşk bir mülteci, göçüp gider, bilmez değer (Kürdan Kollar).

62 Hayat denen ekmekten bir dilimdim ben de yendim (Dil Yaratmakta En Asil Silahlarını).

63 Kendine gelmek için hergün en az bir kere bir dizemi oku (Dil Yaratmakta En Asil Silahlarını).

64 Söküğüne yap yama yamyam budala (Trakonya).

65 Zulüm taşıyla kanatı verdi başımı felek kahpesi (Soğuk Küvet).

66 Gözler sözlerin sertliğiyle yaşa bulanıp ah çekti (Soğuk Küvet).

67 Sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgili (Soğuk Küvet).

68 Hepinizin Sago bilgisi yetersiz vitaminlerimle bugünlere geldiniz (Pesimist 3).

69 Emre dayalı yamalı jön hayatlar içerisinde itaatin emanetindeyiz biz, biz kimiz (Manzumu Mazlum Dinledi).

70 Yağmur sakladı gözyaşlarımı kopya kalplere damladı damlam (Kopya Kalpler).

3 yorum:

Adsız dedi ki...

süper süper süper

Adsız dedi ki...

çok gzsel olmus
zaten sagodan ne beklenırkıı

joker dedi ki...

BRAWO COK MAYYAq^^^^