Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Eylül 5

Msn Rap Sozleri

Rap Severlere Özel Msn Nickleri ::.


Kibarlıktan çıt kırıldım bak darıldım
Karın kasım kasıldı gülmekten ben yarıldım

Eskilerde izler hafızamda sisler
Silinmeyen bir gerçek varsa çatlayan duvar çöker!

Bitti demek zor alevi dost yüze düşman
Mumlar sönmez oldu bastığım nedenler hüsran!


Bilinç altı tuz buz ayna ömür yalancı sayfa
sen yaşamda tayfa o gemiden firarda.

Bir çocuk var ve birde kanayan acıları
Bir sokak var gördüğünde ağladı.

Bilki amasız amansız acımasızdır elalem
Sen seversin o sever oyun biter divanem

Acıdan miden bulanır baş döner nerde çarem
Aramaktan dizler çöker omuz düşerki madem

KADER ELLERİNİN ARASINDAN YOK OLSUN
DARGIN ÇEHRE SAHİBİNE DOST OLSUN

SÖNEN MUM SONUNCU DÖNEN KUŞ HABERCİN OLSUN
SORULAR SUALİN SİTEMİN DUAN OLSUN

mükemmel değil ki, ne umdun ki benden

benim kusrum anca naz, seninkisi Mesavi

Hayatından bir eser ve bin zafer, kazı-kazan kazandığın
Bir adam ve bin keder.

billur su kusursuz, ruhum sensiz huzursuz

Ahlaksız merhametsizin yanında kaLmaya devam ederse maskeLer düşer Şak Şak cıLAr yanında gider

Kaşım kaç kere aÇıLdı yarıldı Burnumdada kan
Yinede rap dedim yürüdüm açık devettiğim her an

Şimdi bazı bebeLer konuşup rap i küfürLü ezme
Ama haberLEri yok hece çok yakınLarında gece

Ne oLacak diorsun bardağam rakıyLa doLsun
Senin korktuğun yerde benim mekanım oLsun

Bu gece ölümüne hissettim
Kiskanc gözleri mahvettim

Aydinliklara kossana evlat
Bize bak yanlis yapani hep yak

Inkâr etme,sükret yasamak cok net
Cünkü reddettin,kendini kestin
Poyraz ile karanliklarin üzerine estin

Bir baktik yalniz kaldik iki yarali, kaderim orali
Dert cile cekmek sokakta sürtene ekmek yok

Devriye gezen memurlar sok oluyor
Rap doluyor kalbimin odalarina

düşmanlık besliyoruz biz
Kalmadi dostum ne de aklimda bir iz..

Bunalimin esiri oldum ciktim
Agladim her gece tek basima

Yaralarima merhem olacak birini bulamadim ariyorum hâlâ

Ölümü düsündüm her gece bedenim yatsin artik cansiz ve
Birini düsündüm beni tutsun ceksin bu adam hep sanssiz

Anlam veremedim,veremiyorum insanlar yapiyor hep rol
Benim gibi iyiler sayiyor yerinde kötüler aliyor hep yol

Iyi niyetime hep kendimi verdim degisemez artik cok zor
Durumuna baktim kendine dikkat dostlari tanimak cok zor

Cevreme kendime baktim inanamadim müskül hayrete düstüm
Kaldim yine tek basima bombos dünya ahiret hayata küstüm

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sagopa hayki şarkı sözlerinden eklense daha güsel olur

Adsız dedi ki...

hepsı cok sacma daha sert olabılırdı sozler

Adsız dedi ki...

hepsı cok sacma daha sert olabılırdı sozler

Adsız dedi ki...

It's truly very complicated in this busy life to listen news on TV, thus I only use the web for that purpose, and get the hottest news.

Take a look at my homepage; http://dbar.com/AlbertaYY