Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 11

Msn Guzel Nick Bulma

RiMeLiMLe BiRLiKTe AKaRKen GöZYaŞIm
CeHeNNeMiN SıCaKLıGı BiLe KuRuTaMıCak EmiN oL !!!ReNKLERiN Bi AnLaMı KaLMaSa BiLe SoLMuŞ ReSMiMiN aNLaMı BaŞKa oLCaK !!!ŞuNDaN CoK eMiNiMKiHeRKeZ CeHeNNeMe GiTMeKTeN KoRKaRKeN,SeN SıRF BeN oRDaYıM DiYe GeLiCeKSiN !!! aMa aRTıK CoK GeC .....!!


yenii gelenlerr eskii aratıoo...


kendimi cozmek istemiyorum
cunku nekadar derinlere inersem
nekadar yara aldimi goruyorum
kendimi kendimle yaristirmiyorum
cunku her hikayenin sonunda
nasil olsa ben yeniliyorum



bana seni unutturcak bi yer yok bu dünyada
dayanmaLıyım yaşamaLıyım senden kaLanLarLa
senLe başLadıı seninLe bitti.
qöçmen kuşLar qbi bi wakitLikti
benden qecti aşk..


üzülürümm yınee resmını grncee mazıee bakarak... wazgecemeem sendennn


sndn yalwaltmaıı
yurekk aldtmaıı
insan aglatmaıı orendımmmmm...


İcİNdEn GeLeNİ sÖyLEee kALIrsa yAZık OlUrrRR... hAyAtTA KuSEwrRsıNnnn hUzUnLERR sEnI bULurRRR bİsEyLERrr yAPaBIlıRSemMmm gUsEll GoSLERIN IciiNnn baSInDAnn GeCeNİ anLATtt mASaLdrR BnıM İCİİn
helee bi geeeeeeelllll....
BUTUN DERTLERR BITIWERR
HEPP SENI BULURRRR UZUN ZOR SIKICI GNLERR YAZIKK olUUrrr
HADI
"""""GEEL KURTAR BENİİİ..""""""


senden cok özür diLerim yanLızLık, çok ama çok özür..yaptıım hakszLıın smdi farkna wardm.. sen gittiinden beri daha çok canm yandı.. noLr geL yne yakLaştrma kmseLri
yanıma.. ösLedim seni..


ßir Ruhum hayaLim umudum mutLuLuğum adım bile yøk ßenim.. ne inSanım ne meLek ne $eytan ßen Lanetim..


NE PAYLAŞTIĞINIZ YILLARA GÜVENİN,NE VERDİKLERİNİZE,NE ANILARINIZA,NE DE BİR KAHVENİN KIRKYIL HATIRINA..BİR İNSAN KÖTÜYSE KÖTÜDÜR,...SİZİN NE ANLATTIĞINIZIN BİR ÖNEMİ YOK ÖNEMLİ OLAN ONUN NE ANLAMAK İSTEDİĞİDİR..Bİ İNSANI SATAN HERKESİ SATARR,KENDİNİZI FARKLI HİSSETMEYİN,DÜZELTİRİM SANMAYIN..BİİNSAN 7 SİNDE NEYSE 70 ŞİNDE DE ODUR !!!GÜVENMEK İYİDİR DAHA İYİSİ GÜVENMEMEKTİR...


hıslermm snyy elee werıo shen sewılıck yarmsn ellerm hep senyy arıo yernn yurdnn yanmdrr!!!...... =)=)

aglamaa arkadss aglamaa askk ıcınn suu kısacık hayattaa bu yaslarr nıcınn?? aglaaMA arkdss aglamaa askk ıcın bu gunlerr gerıı gelmesss gıderr genclıın...
boswer bswer arkadşş BASKAA BULURSUN=)=)!!btnn klbnn sewnclee neseylee dolsunn...
ENN KÖTUU GNLERMIISS HEP BOLE OLSUNNN! MTLULKLRR BZMLE ELM YOK OLSUN!!!


daralıormm oooff daralıormmm.
DWARLARII YIKMAKK DISARIYA CIKMAKK LAZIMM NEWAR NEYOK BAKMAKK LAZIMM HADI BAKALIIMMM GECELEREEE GECELEREEE GECELEREE AKALIMM..
CIKAR AT ACILARII Gİİ HADII CICILERII HERSEII UNUTTURURR ist gecelerii.
ELCINIMLENNN SARKIMISSSS HERSEIMSNN LAANN COOOK SEWIORMM SNYY!!!!!!!

neredeımm blmıormm.. hertaraff sıslerr ıcınde atesım yoook yanıormmmm...brakk bnıı bogulayımm ... gslernn tamm ıcındee ...dıbee wrupp dagılaıımm ıhtımaller denzndee!!

sonsuzluk senlee basladıı o kucuk dunyamdaa unutmaa gttndee yarımm kaldııı collerdeımm yanıormm kutuptaımm usuormmm CEZAA BENM CEKIORMM...ne olrdaa....uzanıormm tutamıormm osluormm aglıormmm yasakmısın anlamıormmm.... sewmesende bnıı osledmm sesısınıı gt desemdee yınee gtmesenn...!!!

:::::Sadece Susmak İstiyorum ;

Yalan İnsanları Kaale Almadan...

Haklıyken , Haksız Gözüksem Bile Kendimi Savunmadan...

HUZUR bulmak İstiyorum ,Gözlerimi Kapayıp , Kimseyi Anmadan...

Sessizliği Dinlemek İstiyorum , Herşeyi Yaşamış Gibi Yaparakk...


beni görüp kendini sınama
sadece görebildiin kadarım
hayat bi kumarsa
zarları bn atarım !!

bak yine OyunCak rafLarındayım
yine bir fiyat etiketi..
herkes istiyOr beni,
işte biri geLiyOr ve aLıyOr..
kukLaymışım farkında değiLim.
her oyuncagın bır bedeLı vardır ya işte bedeL...
fiyat yerine GERÇEK SEVGİ ve DEĞER..
işi bitinCe insanOğLu,
kuLLanmadıgını rafa kaLdırırya o misaL yOkum artık.
işte istediğini veriyorum,
Hani kaLbimi istiyordun ya benim
aL işte senin oLsun



qözLerimi kapatsam yüzünü qörürmüyüm
qündüzLeri uzatsam qeceLer bir kör düqüm
kapıLarı kapatsam yanLız üşürmüyüm
bir kuş oLupta uçsam üzerine süzüLürmüyüm..


insan yanlzz kalamass yapamass doner durur yataındaa uyuyamasss...
BEN SENI KAYBETTMM ANLADIMMMM..gnduslerıı geceeleree zorr bagladımmm...
hanı asklarr hepp gelırr gecerr yaaa kalırmıııısssss...

5 yorum:

Berkcan dedi ki...

Kır Kalbimi Kırık olsun yeterki gönlün olsun ben şimdi başka kollardayım buda sana KApAK olsunnn

Adsız dedi ki...

****bİr SaNa İsYaNkAr****

Adsız dedi ki...

GÜn gELİr AKlıNa DÜşerSem eGer bNi DEil SEwgiMİ HaTıRlA! seNsİZ OLuŞuMu dEİL gİdİŞinİ hATıRLa! SeNsİZ olUşUmU dEİL bANa ELVEDA DeyİpTe ÖLDÜRDÜGÜN GÜNÜ HATIRLA... ^^ENGİN^^

Adsız dedi ki...

helal olsun kardeş nerenden uydurdun bukadr şeyi

Adsız dedi ki...

helal olsun kardeş nerenden saladın bukadar çümleyi hiç işin yokmuşdu bu yazarken bn okurken yoruldun sen yazarken yoruldınmı