Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Eylül 28

Msn Ayrilik Nickleri

ßëDëñîM |{å®åñ£ı|{£å®Då ø£åñ §ëñ§îZ£îğë ®µ]¬[µM §åñå åî±

NØk†ayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk . . ..

Aklımı kaybetmekten değil, bulmaktan korkuyorum.

Sanma ßiLékLér!mdék! jiLét kéSigi 10Lar aŞkImIzIn bédéLi 10Lar zaLim!n diŞ !zLer!

Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm ..

ÇıKaR YoL hAnGiSi?SeVmEk Mi SeViLmEk Mi,SaRhOşLuK mU İçKi Mi,AnLaMaDıM GiTTİ..ÇıKaR YoL HaNgİsİ ?SeN mİ SeNsİzLiK mİ,YaŞaMaK mI öLmEk Mi.???

Emek VeR, KuLAK VeR, BiLGİ VeR, BoRÇ VeR; AmA BoS VeRME! İYİYİ ArA, GÜzELİ ArA, DOĞRUYU ArA; AmA KuSUR ArAmA.!

Hî¢ VaraMaDIM FarkIña, Dû$ûñMëDîM kî ¥arIñI UZagI ta$I¥aMaDIM, $îMDî ¢ëkî¥øruM îstë kahrIñIYëñî acILar ta$I¥øruM, DûñDë kaLañ gôZ ¥a$LarIñI.MutLuLugu satI¥øruM ZararIña, kaLDIr ûstûMDëñ Par¢aLa¥añ ø ßakI$LarIñi

CeSarE†imiN ßi††iĞi yErdE £SaRe†iM ßa$Lar.

S£wdamızın adı B£rrak Sonu toprak dön£n aLçak oLSun ..§£nd£n ßæ§kæ§I yæLæn §£nd£n §onræ§I öLüm , §£nd£n qayrI§Ina yokum. !

Hele Bir Kapansın Kapılar ! Sular Durulsun ! Bıçak Atacagım Tam 12'Den ! Kısa Devre Yapsın Kalbim ! Ellerım inatla Dokulsun Cıgaraya. !
Alemin Derdi oLmusum demekki zamanında ii koymuşum . !

SiL KıZıM SiL AkLınDaKi O KaRaNLıK ESeRi En KRALINDAN ÜSTÜNDÜR Bu GöRDüYüN SeRSeRi..!

0 yorum: