Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 25

Manyak Komik Msn Nickleri

bir taş attım pencereye puff daddy 50cent çıktı usher evde yok dedi why why ? 300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?
HER KASARIN SONU TOST OLMAKTIR
uçmasını bilirsen olursun pilot istemesini bilirsen iner sana her külot
azraili dişi göndersinler ölümle bile sevişirim şerefsizim
“la havle ve la corvette”
evliyken balayına , bekarken alayına gider.
zengin parasıyla fakir karısıyla oynarmış
kardan adam olur senden adam olmaz
erkekler BOY abdesti alıyor da kızlar neden GIRL abdesti almıyor.
dünya yansa kaşarı erimez
pamuktan prenses mi olur prenses dediğin taş gibi olur
mor ve öpülesi
üseniyorum öyleyse yarın
kaderimse cekerim yeterki ip kopmasın
çok güzel japon gördüm hiç memesi yok , çok güzel meme gördüm içinde japon yok
kayalardan kayarım yoktur benim ayarım. gerekirse kayalarada kayarım
g.te geldi aşkımız ikimizde şaşkınız
Hayat Aslında Basittir Zor Gelirse Bas İttir Baktın Olmuyo Has…tir.. =)
KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,AL GONLUMU SENIN OLSUN,
BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM BU DA SANA KAPAK OLSUN……. ..
Takıl bana hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin.
Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir
ağlarsa anam ağlar gerisi ninja kaplumbağlar.
Sevipte sevdiğini sölemeyeni seven affetsin, sevmeyipte seviyorum diyeni Allah Kahretsin.
gözlerine mi inanayım ağzına mı inanayım, gözlerini mi bakayım, ağzınamı sıçayım…
ev yaparım tuğladan karı zkerim muğladan
Seni benden daha çok seveni bulursan,
Seni şimdi unutmaya hazırım inan.
Seni benden daha çok seveni arıyorsan,
Bu canın ölmesini bekle o zaman!!!.
istanbul’u dinliyorum g.tüm başım kapalı
“It’s raining man…Ama bi tanesi kafama düşmüyo
gebere jackson.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

manyak bişey olmuş yav bu siteye ilk girişim ama son girişim olmıcak okiş

Adsız dedi ki...

süper biş yaaaa
istanbulu dinlorm götüm başım kapalı
zuhahahahaha

Adsız dedi ki...

benim favorim;
üşaniyorum öleyse yarın :)