Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 24

Komik Gulduren Msn Nickleri

Benim gibisini google'da arasan bulamazsın.


Msn 'den gelen adam.

Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları

Nickneyime.

Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.

[Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...]


Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa.

Hemen canımı alma Rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim...

Acele işe , bende işicem şeytan karışmaz merak etmee !!

Pamuk cüce ve yedi prensesler


Rekor insanın kendine yakışanı kırmasıdır..

Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.

*Hayat ------ ama grafikleri güzel.


Buffy de vampir sayılır

Ahmet şu anda yok, notunuz varsa ben alayım

14 Şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başlamıştır!.

Her sokakta kavgamız,her duvarda yazımız her karakolda namımız ve her genç kızın çantasında bir fotoğrafımız vardır...

0 yorum: