Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Eylül 13

Karisik Sekilli Msn Nickleri

нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη...!!!!

нєяşєуι ѕσя∂υğυм нαуαт вєηι яαнαт вιяαк.

яσ¢к,мєтαℓ νє ƒяρ ує "şєутαη ιşι" ∂ιуєηℓєя.¢єναρ νєяιη :"şєутαη вυηυη ηєяєѕιη∂є?"

уιηє ѕєηѕιz güηєş вαтıуσя..уιηє ѕєηѕιz αкşαм σℓυуσя..вєηι вєкℓιуσя кє∂єяℓєя..уιηє gє¢єм нüzüη кσкυуσя...

"єѕкι ∂σѕттαη ∂üşмαη σℓмαz" вυηℓαя єη вüуüк уαℓαηℓαя.

уαℓναяιяιм ∂öη{∂ι¢єğιмι мι ѕαη∂ιη} ;ѕєηѕιz уαραмαм{gιвι мι gєℓισ ѕαηα} ;ѕєηѕιz öℓüям{∂ѕєм уαℓαη σℓυя} ;çüηкü ѕєηι ѕєνмιуσяυм!!!.

вιя тαтℓı αşк güℓüşü özℓє∂ι gözℓєяιм, νє ѕєη нαηgι αℓєм∂є нαηgι ∂üşℓєя∂є ιѕєη gєℓ, çüηкü güℓüşüηü çσк özℓє∂ιм

вιя zαмαηℓαя ƒıятıηαℓαя єѕтιяιя∂ιм єѕкιѕι gιвι ∂єğιℓιм şιм∂ι ∂єğιşтιм...

ஐ๑ вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑

:::вαηα нєя zαмαη ∂єℓι мαηуαк ∂єяℓєя, єνєт вαzєη öℓє gєℓιρ gι∂єяℓєя!!:::

"уüяü нαℓα ηє ∂ιує σуυη∂α σуηαşтαѕıη ƒαтιн'ιη ιѕтαηвυℓ'υ ƒєтнєттιğι уαşтαѕıη!"

нιçвιя уüz güzєℓ ∂єğιℓ ѕєηιη уüzüη∂єη...

....çσк ѕєν∂ιğιм вιя уαℓαη∂ıη....

:::вιяιηι ∂σѕт є∂ιηмєк ιѕтιуσяѕαη,öη¢є ∂üşмαηı σℓ:::

!!!...υğяαşмα вαвα уσяgυη...!!!

*кιмιм вєη ηєя∂єη gєℓ∂ιм?? α∂ıм ηє?? ηє ιş уαραяıм?? gєяçєк кιмℓιğιмι ηє∂єη кιмѕє вιℓмιуσя?? ηєу∂єη кσякυуσяυм??

уα σℓ∂υğυη gιвι göяüη уα ∂α gözüмє göяüηмє.

●●•нєяşєуι öğяєη∂ιğιη кα∂αя вιℓιяѕιη.вυηυ ∂α öğяєη ѕєν∂ιğιη кα∂αя ѕєνιℓιяѕιη●●•

вσуυη єğмєм αѕℓα ѕαηα уαкѕαη вιℓє вє∂єηιмι вєη ∂σğαяıм кüℓℓєяιм∂єη gü¢üη ναяѕαα ∂υя∂υя вєηι...

уα вєη σкυℓυ σzℓє∂ιм кαя∂єѕιмммм ∂єℓιмιуιм вєη ηє∂єη σкυℓυмυ σzℓєуιм вєη αякα∂αѕℓαяιмι σzℓє∂ιмммм

ιηтєяηєтι нιzℓαη∂ιяι¢αм ∂ιує кαѕтιяαη тєℓєкσмα тєşєккüяℓєя

ѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкιηℓιğιм∂єη,ιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єη,ιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη,¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує

нαℓιмιz ιтℓєя∂єη вєтєя кєуƒιмιz вєуℓєя∂є уσк...

:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::

ѕσηυη∂ααα σ∂αм∂αη нαуαтıм∂αη єωιм∂єη ¢ıкıρ gιттιιιιιιιιιιι(υzυη ѕüяєℓι вι мιѕαƒιя∂єη вυgüη кυятυℓ∂υм∂α.

ѕαçℓαяıııм ιρєк gιвιιι кσкυм вєвєк g..нєу ηє вαкıуσѕυη.

●●•вαğıмѕız ∂üşüη¢єℓєяιм∂є вαğıмℓı кαℓ∂ıм ѕαηα ●●•

ƒєѕтιναℓ gιвιѕιη кαтıℓмαк ιѕтιуσяυм öηℓєя∂єη уєя кαρıρ gözüηü кαℓвιмє вєкℓιуσяυм
αѕαℓєтιηιη вє∂єℓι çσк кöℓєη ναя вєℓℓι вιяι нєм вιяαz ∂єℓι αz∂αη çσк ∂α ѕєяѕєяι

:::вιяιηє güνєηмє∂єη öη¢є çσк ιуι ∂üşüη !! ηє мαℓ σℓ∂υğυ ѕσηяα∂αη σятαуα çıкαвιℓιя:::

"нιç уüzüη∂єη ∂αяıℓмαк, нєя güzєℓ şєує αℓıηмαк, вιтιк νє мυтѕυz αηıℓмαк" αℓıη уαzıм σℓ∂υ..

...gєℓ gєℓмє öηємℓι ∂єğιℓ αмα вєкℓєтмє тαмαммı ℓαη!!!.

нιçвιşєу ∂ιуєη вι ¢üмℓєηιη σятαѕıηα тєякє∂ιℓмιş вι кєℓιмєуιм...özηєѕιz,zαмαηѕız,zαяƒѕız,мєктυρѕυ z,α∂я єѕѕιz....

вαzєη özüя ∂ιℓємєк вιℓє ιşє уαяαмıуσя.. кαняєтѕιη нєя şєує

нєєєєєєу! ηє ∂υяυуσяѕυη вє, αт кєη∂ιηι ∂єηιzє. gєяι∂є вєкℓєуєηιη ναямış αℓ∂ıямα ...

вσğαzıм∂α кιℓιтℓєηιρ кαℓ∂ığı ιçιη ѕöуℓєηмємιş вιя ѕüяü ѕöz¢üк ναя ιçιм∂є..

нαуαт ∂α ƒιℓмℓєя gιвι σℓαмαz мıу∂ı؟ нєя şєу мαѕαℓѕı.. єкѕιкѕιz.. α¢ıѕı вιℓє ∂єğєяℓι..

..ηєуι єякєη уαşα∂ıуѕαм, нєρ σηα gєç кαℓıуσяυм..

вєη, вαşтαη αşαğı вιя αğ.. ѕєη, тєρє∂єη тıяηαğα güηαн.. νє "αşк", уєя∂єη göğє вσş !!

αятıq ∂αуαηαмıуσяυм єѕкιѕι qιßι ѕєω∂ιм αмα тєякιℓ∂ιм qözуαşℓαяıм ∂υямαк ßιℓмє∂ι кαℓßιм ѕιℓ∂ιкℓєяιηι ѕιℓємє∂ι ηє∂єη'ιηι ßιℓмєк ιѕтєямιѕιη ؟

1 gιяℓ, 1 ¢яу нєєууσσσ α∂αмıм тнιѕ ιѕ му ѕтуℓє...

düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı

vєвαLı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duyguLαr.

нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєLєяiи

вüтüи αyиαLαя sєиi gösтєяiyoя…yα dα sєиsizLiк göяdüğüм…

αииє вєи мαиyαк oLduм

yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…

yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor…!!!.

sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…

Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!.

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα.

sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış...:

yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα.

************************************
*____________######________________*
*__________##########______________*
*_________#############____________*
*________##############____________*
*_______#######______###___________*
*_______######________##__##_______*
*_______######____________###______*
*_______#####_____________######___*
*_______#####____________#######___*
*_______#####___________#######____*
*_______#####____________######____*
*_______#####_____________######___*
*_______######____________###_##___*
*________######_______#___##_______*
*________#######____###____________*
*_________############_____________*
*__________##########______________*
*____________######________________*
*__________________________________*
************************************

88 yorum:

Adsız dedi ki...

[b]rock dinlerim
rap dinlemem
kafa sallarım
crazy tanımam[b/]

Adsız dedi ki...

süper nicklerrrr

Adsız dedi ki...

harika olmuş

Adsız dedi ki...

ilahi azrail sen adamı öldürürsün...

Adsız dedi ki...

istedim vermediler sen fakirsin dediler

Adsız dedi ki...

*Dürümsün, çöp şişsin ve ayransın; insan bedenine hapsolmuş bir hayvansın.."
*߀N!M YaPTıqıM T€K $€YH q€L€N q€L!R ߀N S€Ç€R!M q!D€N q!D€R ߀N T€P€R!M
*Dü$ pé$iNDéYSéN dü$ Pé$iMé..
*"s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér"
KaLßiMé ßaNa SöZ VéRDi aRTıhK hak etMééNLéRiN qöTüNü KaLdıRMıJak…!

pel_hal dedi ki...

slmmmm

Adsız dedi ki...

msn nickleri çok güzel bişey

Adsız dedi ki...

sen küçükken kutu kutu pense oynarken ben kutu kutu efes içiodum

Adsız dedi ki...

» Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildigin adresteyim

Adsız dedi ki...

sen benım hayatımda bır pıyonsun senı kaybetdersem 1 puanım gıder ben senın hayatında sahım benı kaybedersen oyun bıter

Adsız dedi ki...

YüReĞiM Bir VoLKaNSa eĞeR aVuÇLaRıMDa NaSıL ÇiÇeK aÇMaSıNı uMaBiLiRSiN?

Adsız dedi ki...

peki bişi sorcam ben bişi anladım yani nickler sadece buradaqi nicklerle mi sınırlı? mesela elimizdeki bi nicki böle shekilli yasamıosmu

Adsız dedi ki...

anam bunuda bemem beyenmedii ben nicksizz cocukk

Adsız dedi ki...

nickler süper olmuş

sünger gizem dedi ki...

aşk bir vişne ye ye kişne

Adsız dedi ki...

erkekler önce dürüsttür sonra külüstür

Adsız dedi ki...

|>>> SENİ NE KADAR MI ÇOK SEVİYORUM!!!
YAĞMURLU BİR GÜNDE ELLERİNİ HAVAYA AÇ TUTAMADIĞIN YAĞMUR TANECİKLERİ KADAR SENİ ÇOK SEVİYORUMMM!!! <<<|

Adsız dedi ki...

gecelerı parklarda yatan ac karnını sıgarayla yatan yakasız gomlege gravat takan kozanlı gorosen benı hatırla

Adsız dedi ki...

ßaabuLaşma kaLbini kıRaRım.. üsdüMe qeLme düNyayI yakaRım.. bu sefqi saNa çoq qeLdi.. buNdN bÖyLé Uzaq oLaLm..

Adsız dedi ki...

çarşı fenere karşı

Adsız dedi ki...

siz insanlar bu dünyada en iyi ve en kötü varlıksınız

çağlar dedi ki...

bu nickler harika

çağlar dedi ki...

bu nickler harika

Adsız dedi ki...

HAYATIMA ANLAM YÜKLÜYORUM(%99.9 LOADİNG)

Adsız dedi ki...

yakısıklıoyım arkadas arıorum

Adsız dedi ki...

мα∂єм gєℓ∂ιη ∂üηуαуα çαℓış ƒιzιк кιмуαуα bunu eklerseniz sevinirim tam liseliye uygun bi nick bence:D

!!! Dj BeRbAt !!! dedi ki...

!!! düşmeden düşün düşünce ağlama !!!

Adsız dedi ki...

benim seni sevdiğim kadar sevecekbiri varsa eğer benim sana hasret kaldığım kadar hasret kalsın

Adsız dedi ki...

HAYATIN TEK ANLMI VE VARLIĞI SENSİN YÜREĞİMDE Kİ BU DELİ SEVDAM HİÇ BİTMEYECEK SENİN BİR GÜN BENİ UNUTAAĞINI BİLSEM BİLE KALBİM SENİ SEVMEKTEN VAZGEÇMEYECEK ...!!!

Adsız dedi ki...

SEVMEK GÖZ YASI DEĞİL AKIP GİTMEZ. BİR ÖMÜR DEĞİL GELİP GEÇMEZ. SEVGİ BİR ÖMÜR DEĞİL. ÖLÜNCE BİLİ BİTMEZ.

Adsız dedi ki...

SEVSENDE SEVMESENDE SEVİYORUM DEMESENDE BEN SENİ SEVİYORUM SEN BENİ SEVMESENDE

Adsız dedi ki...

bence çoqqq güsel olmuş ama yyinede daha ii olabilir

Adsız dedi ki...

deryadenizyemeyen keriz

Adsız dedi ki...

hayat 3,5 ile 4 arasındadır yha 3,5 atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın

Adsız dedi ki...

seni seviyorum sana tapıyorum sakın inanma çünkü atıyorum

Adsız dedi ki...

αşк мı؟ σ ∂є∂ιğιη gαzσz αğα¢ı вυя∂α уєтιşмιуσя...

Adsız dedi ki...

sevmek yürek ister.sen sevmediğine göre sende kalp denen bişey yok!!!

Adsız dedi ki...

çok güzel nickler yapmışsınız ellerinize saglıkk

Adsız dedi ki...

BENİ KAYBETMEYİ SEÇENİ BEN KAZANMAK İÇİN UĞRAŞMAM

Adsız dedi ki...

BENİ KAYBETMEYİ SEÇENİ BEN KAZANMAK İÇİN UĞRAŞMAM

aşk meleği dedi ki...

herşey süper herşey çok güzel herkese teşekkürler

Adsız dedi ki...

rap ciyim
sözleri burdan seçerim
msn de kendimden geçerim
eğer kendine nick arıyorsan
bu siteyi tek geçerim

Adsız dedi ki...

+*¨^¨*+ ѕєνмєк öℓмєктιя αмα ηєƒяє уαşαмк ∂єğιℓ∂ιя...+*¨^¨*+

Adsız dedi ki...

hayat paylaştıkça anlam kazanır kurban oldugum... paylaşmayı bilirsen.. tabıkı

Adsız dedi ki...

¯`°•ۣۜஜ۩๘۩¤ۣۜ๘ﻮözü๓๔є ๔єğєгเภ ๔üภאค кค๔คг ค๓ค ๔üภאคภıภ ๔єğєг ๒єş קคгค єt๓єz¤ۣۜ๘۩¤ۣۜஜ۩๘۩•°´

Adsız dedi ki...

biz ağır değiliz millet hafif

Adsız dedi ki...

vur hançeri kalbime hançer kana bulanmış fazka derine sokma çünkü orda sen varsın

Adsız dedi ki...

karakolda resmımızı ceza evınde tespıhımızı bız bu alemde seklımızı bırkırız

Adsız dedi ki...

istan bul gıbısın fatıhın tek fethın zor

Adsız dedi ki...

hMeRoNe fRoM adAnA

Adsız dedi ki...

ŞEKILE BAK NİCK ALL
BEGINDIGINE BAK
SEVDIGINI KOPYALA


AMA KALBINE...

Adsız dedi ki...

harika olmuş bide bnden
Bana yalan söyleme yalanım olursun oyun oynama oyuncağım olursun az adam gibi takıl da belki yanımda yer bulursun (MERT)

Adsız dedi ki...

bide benden ollsunnn bari
SENİN AŞKIN YALANMIŞ BANA YALANMAMIŞ AŞK LAZIM

Adsız dedi ki...

HiçLe İşİm OLmaZ,oLaN BiTeN BaNa KoYmAZzZ,GeLen GiDeN BeNiİ YorMaZzZ

Adsız dedi ki...

GüseL oLMuS

Adsız dedi ki...

SüPeR OLMUŞŞ .. SSÖ

Adsız dedi ki...

rock kok gibisin çadır kurmak istiyorum

Adsız dedi ki...

slmm

Adsız dedi ki...

seven gelir
sevmeyen yol alır gider
benim dünyam hertürlü döner

Adsız dedi ki...

sensizliğe giden yolda seni sensiz yaşıyorum...

Adsız dedi ki...

heeeyy sahit nasilsın seni seviyom
kib

Adsız dedi ki...

RaPiMlE DoĞdUm,rAPiMLe öLecEĞiM...

Adsız dedi ki...

hayat boş herşey yalan bu dünyada sıkıldım artık burdan beni kurtarack yoqmu Allah aşkını bouyo beni bura

şaşkıın dedi ki...

DuRDuRuN DüNYaYı İNeCeK WaR HaYaT SıKıCı...

Adsız dedi ki...

kişisel iletinizin olabilmesi için önce kişiliğinizin olması gerekmektedir bu söz hakkında yorum yazarmıısnız

Adsız dedi ki...

lütfen msn nickleri daha güzel olsun....:)

şaşkıın dedi ki...

ben kurtarayım... gel yanıma gör hayatı

Adsız dedi ki...

BENİ KALBİNDE ÇARP BÖL TOPLA AMA YETERKİ ÇIKARMA

Adsız dedi ki...

SeVG!N! GöSTeReCeKS!N SöYLeMeK YeTmEZ,SeVG! GöZLeR!NDe OLaCaK SöZLeR!N YeTmEz SeVeCeKS!N ßeN!M G!ß! Ama KaLß!N YeTmEz..!

Adsız dedi ki...

HAYATTA İKİ KÖR TANIDIM BİRİ SENDEN^^^^^^^^ BAŞKASINI GÖRMEYEN BEN DİĞERİ SENİ GÖRMEYEN BEN^^^^^^^^^^

Adsız dedi ki...

OlMaDıĞıM İnSaи OlUpTa . SeViLmEkTeиsE,Keиdİm OlDµĞµM İçİη NeFЯeT EdİlMeYi TeЯ¢İh EdEЯİm...

ozan dedi ki...

senin adını daglara sevgin bulutlara aşkını ise kalbime yazdım çünkü orda hiç kaybolmaz

ozan dedi ki...

senin adını daglara sevgin bulutlara aşkını ise kalbime yazdım çünkü orda hiç kaybolmaz

Adsız dedi ki...

SEVILEN SEVENE DEGER VERSEYDI: SEVEN KOR SEVILEN NANKOR OLMAZDI

Adsız dedi ki...

BU FANI DUNYAYA TEK GELDIK TEK GIDERIZ BIZI UC KURUSA SATANI BIZ BELESE VERIRIZ:: CAN BABA

Adsız dedi ki...

ACI CEKMEK OZGURLUKSE: OZGURUZ IKIMIZDE:)

Adsız dedi ki...

BIZIM TORELERDE DOGUSTAN KADERIMIZ YAZILIR SIIRLERIMIZ SEVDAMIZI ANLATIR SEVDAMIZ YUREGIMIZDE SAKLIDIR: SENI UNUTTUM CUMLESI SADECE MEZAR TASIMIZA YAZILIR: CAN BABA

Adsız dedi ki...

msn nickleri çok gözel eh bi tanede benden olsun bari
DAMARLARIMDAKİ KİMYASAL ETKİ SEN AŞIK DEĞİLSİN OLUM SENİNKİ ETKİYE TEPKİ

Adsız dedi ki...

sEvmeK dEğİl koRKuM sEvİptE aYrIlMaK kOrKuM kUrŞuN yEmEk dEğİl kAllEşCe VuRUlmAkKK

Adsız dedi ki...

süpersinz ama dha ei olabilirdi bnce şöle intikam ve laf sokucu sözlere dha çok yer vermelisinz

Adsız dedi ki...

uc kurusluk ınsanlara bes kurusluk deger verırsen aradakı ıkı kurusa senı satar

Adsız dedi ki...

Ey Yükselen Nesil İn uLan Aşağı

Adsız dedi ki...

hepsi cok guzel olmus

Adsız dedi ki...

bu nickleri nasıl nickime yazıcam

Adsız dedi ki...

iyi site başarlıranızın devcamını bekleriz işallah daha iyi siteler açarsınız :o

Adsız dedi ki...

harbiden süper olmuş

Adsız dedi ki...

kadınların kalbi mezar gibidir giren çıkamaz erkeklerin kalbi bakkal gibidir giren çıkan belli olmazz:D