Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 11

Harbi Msn Nickleri

Ne__PİŞMANLIK,___ne__DE__isyan__DERİNDEN__bir__'KE ŞKE'dir___İNSAN.....

YANLIZLIK___gerçek___DEMEK....gerçek___BİZİ___çeke cek....

BU_|hayat_|_İNadDINA_|_baNA_|_HeRgün_|_YAPılAN_|_Ç oK_|_BayAt_|_Ve_|_KötÜ_|_Bi_|_EsPrİ

YaRM_|_kLmAs_|_GErCeK_|_AsqLaR_|_BiTTi_|_DeDiqN_|_ YeRdE_|_tEqRaR_|_BaSlAr!!!

ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya

Bakışmayla___AŞK___olsaydı___ÖKÜZ___trene___ÇO KTAAAAN___aşık___OLMUŞTU


40___dk___DERS___bekle___BEKLE___Bitmiyor_ __10___DK__tenefüs___AŞKIMISA___yetmiyor

pa$a_GONLUM_i$tr$e_$EVERIM_zorLaMa_I$TER$M_$evdiri rim_UGRǼ$MA_dIcэK$inki_NέRέYέ_қadдr_ßu_HÆVÆLÆR_ĸim _TAKARR_dĚvran_dönene_KADAR!!

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsaN öLe oLsUn ßir Dudak ver Üstü Kalsın.

Al€min__T€k__D€rdi__߀n__OlMu$um..D€m€k_ki__ZaMaNı nda__İYi__KoYmu$Um!!!

:PEGR_bna_24_SN_icnde_SLM_vrmssn_Kİ_on_SNSİ_gc di_VE_o_SLM_8_sn_ICNDE_glmsse_ki_6_sn_DAHA_gcdi_ZM NN_bddi_BNA_tm_100_ÖPCK_brclsn:P

DüNYaDa 3 ŞeY BiR DaHa GeRi DöNmEz 1-SöYlEnEn SöZ 2-GeÇeN ZaMaN 3- BENNNN...

dünyada___EŞİM__benserim___YOKK__ama___BENZEMEYE__ _çalışan__ESİK__çokkk!!!(H)

:d:d$€N__anca__ONA__buna__LAF__yetiştir_(h)_BU__im age__BOSUK_biras__DEİŞTİR__her__KADINI__canım__:dA NAN MI:d__ShAnDnn

Cihanda__3___şey___maneviyse ONUR -HUZUR –GURUR

HaYaT__YoLLaRDaN__ÇiZiLMiŞ__oLSa_BiLe_Bu_YoLLaRDaN __BiRiNi_SeÇeCeKSiN!_SeÇDiĞiN__YoLDa_öLüM_oLSa_BiL e__SeLaM_VeRiP_GeÇeCeKSiN!!!

Sadece_SUSMAK__İstiyorum ; __YALAN__İnsanları__DİKKATE__Almadan...__Haklıyken ,HAKSIZ__Gözüksem__BİLE__ Kendimi__SAVUNMADAN...


^o)HERKES__artis_(H)_OLMUŞ__ama__YÖNETMEN__benim__ İSTEDİME__yol__İSTEDİĞİME__(H)_rol___VERİRİM!!!!!^ o)

Ayık__oL___PANİK___yapma___RAHAT___oL___ßaq___DALG ANA___3...günLük___DÜNYA__ne__SANA___kaLır___NE___ ßana ..!!!

^o)ßazıLarı__KENDİNİ___artis__SANIYO___ama....ßiLm iyoLarki___OnLARIN___artis___OLDUĞU___yerde YÖNETMEN__ßENİM...!!!^o)

єѕкι__dOsttAn__DÜ$MÆN__σlмαz___ßUNLAя__єN__вüüq___ уAlAnlRR!!!!

Ben__SENİNLE__topraqa__GİDERİM__diyenleri__ÇOK___q ördüm....BEN__öyle___DİYENLERİ__hep__TOPRAGA___ yalnız___GÖMDÜM..…

:^)(yn)BANA__benden___BAŞKA___bir___DOST___varsa__ _BİLMEM___lazım......!!!!!:^)(yn)

HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!

RÜZGAR___saçını___SÜPÜRSE___mest___OLUR___bakışlar ımm...!!!!^o)

ŞİDDETİ___sevmem;___AMA___kullanmayı___İYİ___b ilirim!!!!

...Bu__ALEMDE__şekli__BEN__silerim__OYUNA__ben__BA ŞLARIM__ben__BİTİRİRİM__işine__GELMESSE__game__owe r___YAKIŞIKLIMMMM...(H)

0 yorum: