Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Eylül 5

Gulduren nickler

♥ 8 zayıflı bir karne bulan , insaniyet namına çöpe atsın..

♥ Aids virüsü de, ebola virüsü de maymun patentli. Maymundan gelmediğimiz kesinde, galiba maymundan gideceğiz..

♥ Anasına bak, babasından dayak ye...

♥ Babanın fakir olması senin suçun değil, ama kayınpederinin fakir olması senin suçun...

♥ Başarılı adam karısının harcayabileceğinden fazla para kazanandır. Başarılı kadın ise böyle bir adam bulandır.

♥ Başına gelenlerin daha korkuncu da olabilirdi . Mesela benim başıma gelebilirdi.

♥ Bende şeytan tüyü yok, epilasyonla aldırdım.

♥ Benzinlikte sigara içmeyiniz. Hayatınız ucuz olabilir ama benzin pahalı...

♥ Bildiğim tek şaşmaz kural bütün kuralların şaştığıdır!

♥ Bu tüp bebek hatalı; hep gaz kaçırıyor...

♥ Bukalemunun ikiz yavruları olmuş, isimlerini : Şukalemun, Okalemun koymuş...

♥ Çevreci kızlarla çıkmayın... Beklete beklete sizi ağaç ederler.

♥ Çok yaratıcıyımdır... Acayip sorun yaratırım!

♥ Eskiden kibirliydim... Şimdi tamamen kusursuzum.

♥ Gül'ü seven abisine katlanır.

♥ Hayvanları çok seviyorum,özellikle kızarmış tavuğu !

♥ Hiçbir önyargım yok, bütün insanlardan nefret ediyorum o kadar..

♥ İçerken araba kullanmayın. Bir yere çarparsanız biranız dökülür, ziyan olur...

♥ İşi olmayan giremez çünkü içerde yeterince işsiz var...

♥ İthal kotlar kapış kapış, ne jeans milletiz yahu.

♥ Karanlıkta mehtapta oturmak iyidir... Ama mehtapla karanlıkta oturmak daha iyi!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

abi bunlar süpermiş yaw eline sağlık cnm yaw

Adsız dedi ki...

abi wallahi çok güzel ya

Adsız dedi ki...

gercekten guseller :):)

Adsız dedi ki...

gercekten guseller :):)

Adsız dedi ki...

BENCEDE BUNLAR SÜPER YAA YOq BÖqLE BİŞE...