Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 25

Garip msn nickleri

*seveni severler sevmeyen

*düşman kelimesinin anlamını dost sıfatı tasıyanlardan örendm

*Çalmak fiilinin gelecek zamanla çekimi nedir??(hapse girmek)

*ßeKLeMeK ßoŞ YeRe uMuT YoK aRTıK SeWDiM uMuTSuZCa BeN YaZıK..!!

*Gözlerimden okunan aşkı inkar etmem ben

*Ben seni el değmeden, gözümle de severim.

*·#·$1…tükürüLesi yüzünü özLedim ona hasretimmm…!!!

*——–ler dönekler bozuklar gereksizler ilgi alanıma girmiosunuz

*kirlenmiş hayatlarınızla benden uzak durun

*ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat

*YalanLarınLa MutLu Edeceksen DoğruLarınLa Kahret

*oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM

*Her DaLa Konupta Dönmek OLmuyor!!!

*Tak Boğazıma İpini Yada Kes Bileğimi Sensizlikle Yaşayacağıma Ölüme Gideyim Daha İyi

tak ßoğazıma ipini yada kes ßiLeğimi sensizLikLe ya$ayacağıma öLüme gideyim daha iyi..

*…Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız…

*..Herkes 1 Numara İse En Sonuncusu ßenim!!!

*Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin…!!!

*ALayına gider demedikmi??? cefaLarı ßiz çekmedikmi??? ahh ße kanka ßizde sevmedikmi???

*pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL…!!!!:

*keşke hiç olmasaydın başlamazdın bitmezdin

*Sıkıldım Artık ßu (sansürlü kelime) GönüLLerden!!!:

*Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır

*Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü Vardır!!!

*acıya müpteLa oLmanın ne aLemi war,hayatı hafifLetmek warken…!!!

*·#·$1Senin Ne Olduğun ßenim İçin Hiç Önemli Değil Sonuçta Gözlerimin Sana ßaktığı Kadarsın!!!.

*ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin.

*nokta kadar çıkar için virgüL gißi ßüküLenLer gün oLur çizgi gißi eziLirLer…!!!

*Ruh Güven Gißidir. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!.

*Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!.

*ßilemem ßelkide O ßöyle Mutlu!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ortaokuldayken kavgada benden küçük birinden dayak yedikten sonra müdüre şikayete gittim.müdürün yanında bir ağlamışım o biçim . bir insanı daha ne aşağılabilir sorarım.şimdi gülüp geçiyorum.bu arada şu an daha güçlüyüm dövüş sanatlarıyla uğraşıyorum arkadaş buradaysa yoluma çıkmasın fena olurrr hahahhsj