Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 17

Farkli Msn Nickleri

Sevgi deger vermesini bilmektir..Sevgi sevdiğini özlemektir..Sevgi birliktelikten sevinç duymaktır..Sevgi onu kalbimde hissetmektir..Seni çok özledim Aşkım.

Yalnızlığa gömüldüğün bir akşamda, güneşin geç doğduğu soğuk bir sabahta özlediğinde ve ağladığında sıcak bir ele hasret kaldığında beni hatırla hep seninleyim…

Ben senin adını ne sahilde ki kumlara yazdım, nede ormandaki ağaçlara kazdım. Ben senin adını gece gündüz kalbimde yaşattım.”AŞKIM”.

Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım daha çok riske girip sana aşık olmaktan!!!

Başını cama yaslama öyle, düşünme derin derin, aşk bu; mahfeder insanı mesutken bak ben ağlıyormuyum her şeyimi kaybetmişken...

Hani kardelen çiçeği göğe uzanıpta çıkarırya gövdesini karın altından… Zemheri yüreğim derki, yüreğinde kardelen kadar cesaretin yoksa, kış günü aşık olma…

Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım

Uçabilirmiydi yıldızlar gökyüzü olmasa. Hiç doğarmiydiki güneş sabah olmasa. Açarmıydı çiçekler yağmur yağmasa. Yaşarmıydım bu dünyada sevgin olmasa...

Yedi ayrı diyardan yedi ayrı arı gelse ve yedi arı yedi çiçekten bel yapsa yinede senin kadar tatlı olamaz ...

Gayem zat-ı alinizi taciz etmek değil, efkar-ı umumiyede muhabbet kurmaktır.

Cevabı müspetiniz kalb-i hazalimi tamir-i temin edeceğinden, desti muhabbetinize talibim…

sana dünyanın en ilginç en güzel hedıyesını vermek ıstedım ama postacı bna bagırdı:ÇIK O PAKETİN İÇİNDEN DİE...

Keske daglara gelincik olsaydimda, oksamasini bilen avuclarinin icinde solsaydim

×÷·.·´¯`·)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(·´¯`· .·÷

Ne Elimden Tuttular Ne Yuzume Gulduler , Nede Bir Gun Olsun Ölümüne Sevdiler. Ben Sevdim Baskasina Verdiler. Bana Bu Dunyada Mutluluk Harammis

BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM

ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer

*ELLER BANA KALPSİZSİN DİYORLAR, DOĞRU ÇÜNKÜ KALBİMİN SENDE OLDUĞUNU BİLMİYORLAR

Dinle !! Sosyete Kızı Dinle !! Sanmaki Serseri Ağlamaz !! Serseri Bir Ağlarsa Kimseler Susturamaz !!.

Senide GÖMDÜM !! Sende ÖLDÜN !! Haddini Bilmeyen Herkese Küstüm !!.
yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa

köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA.

●●ƒяσм яαρ υρ●●[ ¢σмιηg ѕσση ]●●|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|(т.¢)●●ĭک†ąŊbuŁ●● ¤ۣۜ..¤●●яαρ●●

İyilik etmeye gücün yetmiyorsa, hiç olmazsa kötülük etme.

I'm 98% beautiful and 2% crazy...

Her günün son günün olacakm?? gibi ya?a... Çünkü bu günlerden birisi son olacakt?.

0 yorum: