Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Eylül 5

Enteresan Msn Nickleri

ßeni YormayIn! --> çOk ü$engeCim..
ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..
ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!
>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<<



TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem



KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

вιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕєωмєуι уєηι∂єη ∂σğ∂υм ѕη∂є öğяєη∂ιм уüяüмєуι ηє σℓυя вιяαкмα єℓℓєяιмı

●●●ѕσηвαнαя∂α ∂öкüℓєη уαρяαqтıм ιℓк вαнαя∂α gєяι gєℓ∂ιм вєη!! αıℓємє ∂σѕтυмα ѕℓмℓαя σℓѕυη уααмυя ѕσηяαѕı güηєşιм вєηηηηηη!!!●●●



.. biss yüzsüs p**Lér qibi hér qüséLé asıKK oLmayıss ama oLdukmuda asLa unutmayıss ..



GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..

bi baktım uzaklardayım_duygusal tuzaklardayım_her sokak bit yol ayrımı_anlatamam ki ben kaygımı...

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..

ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruruhum yolunda yolcuyum..



вєη ѕαηα нαℓα αşığıм..ιşтє тαм вυя∂α кαяşıη∂αуıм.уα şм∂ι тυт єℓιм∂єη.уα∂α вιя∂αнα ѕöz єтмє özℓємєктєη

ѕєηι уιηє ѕєνємєм вυηα ∂αуαηαмαм ѕαηα кöℓє σℓѕαм уιηє уαяαηαмαм вιяαz υzαк σℓαℓıм вєℓкι∂є уαяαя göя вαк σ zмη км кιмι αяαя

ραтαкℓα яυнυмυη кαяαмѕαя çσ¢υкℓαяıηı..αℓ єℓℓєяιη∂єη şєкєяℓι єℓмαℓαяıηı

нαуαтı ∂ιğєяℓєяιη∂єη кσρуα çєкєяєк уαşαмαк вυ∂αℓα¢α...

ƒυηкуι ѕαтαякη υтαηмıуσ|¢єzαуı göяѕє ∂ιzℓєяι тιтяєя|αувєηι göяѕє αℓтıηα уρя|ѕαgσραуα ∂ιккαт αηηєη ѕєηι ∂σя∂υηα ριşмαη σℓмѕη



Kalemimle satırlara bulanan bir şairim Bu yolda ben sonsuz sakinim Nerdeyim sessizce bende Yürüyorum aklım eserde Suskunum bugün yine bende Dertleri çek birak...!



''YAPTIĞIN YANINA KALMAYA¢AK ßİR KIYAMETTİR KøPA¢AK KULAĞINI AÇ İYİ DİNLE ZALİM SENİNLE ßİR HESAßIM VAR İNTİKAMIM ÇøK A¢I øLA¢AK''



ßir Şi$e Şarap Sırdasım ,Yanında Siqaram Mezesi øLSUN Sakın ßana Døkunma Ta$ ßasTım ßaqrıma KadehLere Merhaßa Askım Sana ELvada



öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 290 oLsaDa "FiRaRıM" YakıN..!



**кαηıмα gιяιρ уüяєğιм σℓℓмυşѕυη.тєηιмє gιяιρ кσкυм σℓмυşѕυη.вυηυ ηαѕıℓ уαρтığıηı вιℓмισяυм αмα вє∂єηιмє gιяιρ ¢αηıм σℓмυşѕυη..!



Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!



N dnyLr yıktm sni buLmak içn, N umutLr unuttm sana geLmk içn! Snse 'ayrıLık' dedin en b$nda.. AğLa ağLa $mdi yLnzLığına!! ağLa..



Çocuum dü$ünme, birascık yaLan a$k için söLenen $eyLer..!





๒เt๓เş ๏l๔ยğย เçเภ คğlค๓ค ๏l๔ยğย เçเภ ﻮül!!



ηє кα∂αя ∂єтαуℓı ρℓαηℓαяѕαη кα∂єя ѕαηα σ кα∂αя ѕєт νυяυя...

çค๒ค ﻮöรtєг๓є çüภкü єภ เאเ şєאlєг єภ คz ๒єкlє๔เğเภ zค๓คภ ﻮєгçєкlєşเг…

єη вüуüк σℓαуℓαя єη тαηтαηαℓı σℓαηℓαя ∂єğιℓ єη ѕєѕѕιz ѕααтℓєя∂ιя!!

öğгєtเlєภ єภ z๏г ๔єгร ђคאคttค ђคภﻮเ кöקгüאü кยllคภıק,ђคภﻮเรเภเ אıкคςคğıภ๔ıг...

คşк เкเ เภรคภıภ ๒เг๒เгเภє ๒คк๓ครı ๔єğเl ๒เгlเкtє คאภı אöภє ๒คк๓ครı๔ıг....



иσκтα κα∂αя мєи₣ααт ỉçỉи,vỉяğüℓ κα∂αя єğỉℓмєм..!

ѕєи∂єи αуяỉℓỉи¢α çσκ çєκтỉм ∂єѕєм,αиℓαтѕαм нαℓỉмỉ ỉиαиỉямỉѕỉи,ѕєиỉи ѕєv∂αи вєиỉ ρєяỉѕαи єттỉ,уỉκỉℓ∂ỉм ѕєvğỉℓỉм ỉиαиỉямỉѕỉи..!



αѕκтαи уüζüмüζ ğüℓмє∂ỉ ∂ỉує,тαияỉуα вυ ỉѕуαи вυ ѕỉтєм иỉує,нєρỉмỉζє ¢αиỉ σ vєя∂ỉ ỉѕє,κυℓ vє₣αѕỉζѕα тαияỉ иє уαρѕỉи..!

0 yorum: