Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 17

En Komik Yeni Nickler

*uzun lafın kısası : UL

*Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsın.

*Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.

*Bu erikson, başka erik yok.

*Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.

*En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.

*Allah'ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.

*Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.

*Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!

*Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.

*Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.

*Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.

*Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi

*Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim

*Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa... Ben de Dünyadan Neil Armstrong

*Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!

*Ilahi Azrail sen adami öldürürsün

*Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!

*Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet....Peki deplasmanda yedin mi?
*Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Şimdi full çeken hattımla seninleyim.

*Bu cekicilik, bu asalet,hele o büyülü gözler. allah bütün güzelligi bir kiside toplamis. neyse benden cok bahsettik.sen nasılsın

*Sün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!

*sevmek cay, sevilmek seker bizim gibi garibanlar cayi sekersiz icer.

*Dünya döner ay kebap

*Adamin biri yerde elli bin lira bulmus, ayakli bin lira bulamamis...

*Noel babanin niye hiç eli yoktur?....çünkü NO-EL baba


*Adamin biri "saat kaç" demis saat de kaçmis


*O kadar iyi uyurum ki bu isi gözüm kapali yaparim


*Kaptan ali sesleniyor kaptan ali sesleniyor; "cikarin beni bu kaptan

*Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur


*Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı beni terk etti

*Yasınız kaç?

-Vallahi her yıl değişiyor


*Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış

>Kertenkelebek

>Durdur_bu_nikahı_memur_bey

>Bakkalgazi

>Werder_veremem

>Eşleşemeyen_homolog_kromozom

>Nükleer_başlıklı_kız

>Tutşunun_ucunu_döşeyelim_abi

>Tatminatör

>Sokemon

>Hayvanuskas

>Kamyoncunun vitesi

>Fuckulteli

>şuursuz_manda

>poşet_çay

>hem_kel_hem_fodul

>shitlembik

>çöp_kovası

>kara_murat_fatihin_fedaisi

>stresli_porsuk

>internettin_hoca

>keten_prenses (pamuk prensesin teyze kızı)

>gebere_jackson

>ağlaya_jackson

>şipidik_şipidik_yüzen_kurbaa

>kavanozdaki_adam

3 yorum:

Adsız dedi ki...

werder bremen ben dediğimi bilemem

Adsız dedi ki...

çok komik şeyler war xd

Adsız dedi ki...

çok komik şeyler warmış