Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 17

En Guzel Etkileyici Nickler

Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım daha çok riske girip sana aşık olmaktan!!!

Ne zaman çöller deniz denizler çöl olursa,güneş doğmayı unutup ay çimene düşerse,dağlarda nilüfer çamlarda gül biterse,işte o zaman seni unutup başkasını SEVERİM!

Kalleş dostum olmaktnasa delikanlı düşmaın oll

Canım dedıklerım canımı aldı

aşkın perdesini acmamı isteme

ben bi insna sevme cesaterını gosterdım ama sen bi insan olma cesaretını gosteremedın

benim bildigimı sende bılseydın az guler çok aglardınn!!!!!!!!!

Başını cama yaslama öyle, düşünme derin derin, aşk bu; mahfeder insanı mesutken bak ben ağlıyormuyum her şeyimi kaybetmişken

Gecemidir insanı hüzünlendiren yoksa insanmıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gecemidir bana seni düşündüren yoksa benmiyim seni düşünmek için geceyi bekleyen..

Nereden bilecektin seni sevdiğimi Hiç fısıldamadım ki kulaklarına aşkımı Senin için Günlerce gecelerce ağladım Nereden bilecektin Hiç silmedim ki yanında gözyaşlarımı..

Hangi ruh duydu seni benim kadar derinden, hangi gönülde yandın böyle bir yangınla sen ya benim gözlerimdir seni bambaşka gören yada sevgimdir seni yücelten:-)

Sana güneş desem akşam görünmezsin, sana yıldız desem sabah kaybolursun, sana rüzgar desem birgün bitersin, sen en iyisi nefesim ol bittiğinde benide bitiresin
.
AŞK DAMARLARINDA GEZEN ETKİDİR BN AŞIK OLMAM SADECE ETKİYE TEPKİ VERİRİM...

Allah'ım canımı bir sonbahar günü al ki, o vefasız getirecek bir gül bile bulamasın...

OYLE BIR TUTKI ELIMI KIMSE BIZI AYIRMASIN OYLE DELICESINE SEVKI BENIM GIBI TUM YUREGINLE HERKES ASKIMISI KISKANSIN VE OYLE BAKKI TUM SEVGINLE SENSIZ YASAMAK BANA HARAM OLSUN GOZLERIN KALBIME ASKI KAZISIN.

Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana aksam ayazında titrersen güneşi getiririm sana eğer gönlün sevgi ararsa kalbimi söker getiririm sana KIRÇIÇEGIM.

»¦« ßoğaZımda DüğümLendi A$k Adına SitemLerin Hesap Mah$erdedir Dendi Gider Orada ßekLerim.»¦«

Her günün son günün olacakmış gibi yaşa.. Çünkü bu günlerden birisi son olacaktır..

Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.

Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!

Çekerim giderim, bende kiyarim sevgime, yanarim ölürüm, belli etmem kendime bile , aglamam hiç aglamam zaten alistirdim, yalnizliga yenilmem kendimi, artik ölsem bile seni aramam…

Seni karanlık gecedeki yalancı yıldızlar gbi deil, mavi gecedeki adını gökyüzüne yazacak kadar çok sewdim!

Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?

Her sokakta kavgamız,her duvarda yazımız her karakolda namımız ve her genç kızın çantasında bir fotoğrafımız vardır...

MODERN ZAMANLARDA AŞK BUHARLAŞIP UÇMUŞTUR...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

seni sewuom desem inanırmısın inanmazsın tabiii

yeliz dedi ki...

seni sewiom desem inanırmısın inanmazsın tabii

yeliz dedi ki...

stenü tewiom leynnn!!!!!!!!!!

yasemin dedi ki...

hahah komik yaw koptum