Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 3

Delikanli Msn Nickleri

ICTIGIM SARAB OLSUN...
CEKTIGIM ESRAR OLSUN...
SEVDIGIM KIZ MUSLUMCUYSE BU CAN ONA FEDA OLSUN.

aLaca KaranLıkta oLsun öLümüm Kısın LambaLarı Kısın aLın GötüRün BüTün umutLarımı Kaderim DünYada KaLsın...okuSun öLüm FeRmanımı SaVcı TopLansın üÇ BeŞ dosT oN YaBaNcı KuruSun aRtıK DaRaĞcı...BeNi HayaLLeRimin BiTTiği YerDe aSın.


Ayağıma prangalar vurulmuş olsa bile. Nemli baltalarda yürüyüşümüz var arkadaş. Ne dostlarım arar ne düşmanlarım sorar. Kaderime terk edilmiş bedenim var arkadaş. Biz öyle insanlarız ki kimimiz park köşelerinde. Kimimiz ise hücre evlerinde yaşarız. Çok konuşma gardiyan sanada bi üçlü sararız..

ßiz isyankar sokaklarda buyuduk kizim. anlamayiz senin gibi balli ekmek yameyi. Biz 17 yasinda dunyaya, 18 yasinda kasip kavuran asklara isyan etmisiz, bilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi. Satmayiz 10 kurus icin bize.., bize hakki olan sevenler

YÜREĞİNİN ÇÖLLERİNE NEHİR SAÇLARININ TELLERİNE ESİR OLDUM. BENKİ ASİ BOYUN EĞMEZ BEN Kİ ÇILGIN SÖZ DİNLEMEZ SENİN İÇİN HEMDE KAÇ KEZ YAŞLAR DÖKTÜM İNANMADIN. BAKMA BEN SANA COK KIYMET VERDİM AĞLATTIN İNLETTİN BEN YİNE SENİ SEVDİM KENDİNİ BULUNMAZ İLAHMI ZANNETTİN. SENİDE BIRAKIP GİDENLER OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR KAHBECE SIRTINDAN VURANLAR OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR...

Bazen çoban olup koyun güderim Kafam Bozulur Esrar Çekerim Bunalıma Girer Jilet Atarım Ferdiciyim arkadaş çok görme bana!!!

öpüyorsam AYRILIĞI gözünden,
söküyorsam YÜREĞİMİ göğsünden,
geçiyorsam gözlerinin içinden,
sana olan SEVDAMDANDIR bilesinnn...

Eğer içiyorsam rakıyı , eğer gözlerim eskisi gibi değilse, yürüyüşüm değişmişse.KİME NE !!!


Elli elli yüz biz müslümcüyüz:: Arabesktir tarzımız müslüm baba baş tacımız


Ben keder üretir dert yaratırım aleme ibrettir herbir sattırım kırk yılın başında halim hatrım sorulsa ne yazar sorulmasa ne !!!


Kadere rest cektim İSYANLARDAYIMMMMMM !!!

Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..

Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!

ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz... TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!

Esrarı çekmişim gözlerim kanlı yürüyorum yolda gönlüm yaralı var kolumda 3-5 jilet yarası oda ZaLiMiN SoN hatırası!!!


DUYMAN İÇİN DEĞİL SESLENİŞİM, GELMEN İÇİNSE HİÇ DEĞİL ÇAĞIRMALARIM,
BU YÜREK DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA…
GÖRMEDEN SEVMEYİDE BİLİR.

Ne müslüm ne ferdi bilir bendeki derdi sen söyle müslüm baba ""NEREDEN SEVDİM O ZALİMİ""

Alemlerde Yer Yapan Delİkanlinin Elİnde Olan ÇarŞafla Sarilip Dumanla Yok Olan Esrara Deİl Sana MÜptelayim MÜslÜm Baba

19 YaŞinda Gİrsem Kara TopraĞa Sevgİlİm Sen AĞlarmisin
DÖnse YÜzÜm Kara TopraĞa BaŞkasina GÖnÜl BaĞlarmisin

Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git Ama ardında ağlayan bir çift göz Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedimmi

SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

BENİ YAŞATAN BİRŞEY VAR Kİ'''''''''''SENNN''''''''''''
BENİ MUTLU EDEN BİRŞEY VAR Kİ'''''''''''SEVMENN'''''''''''
BENİ ÖLDÜRECEK BİRŞEY VAR Kİ''''''''''''''TERKEMENN'''''''''''''


Düne kadar gözlerinden aşkı içtiğim, dudaklarında yüreğimi erittiğim, uğruna bıçaklar çekip dünyaya meydan okuduğum ey sevgili nerdesin? Kimlesin?.. kimlerlesin?..Ben hala burada, terk edip gittiğin yerdeyim...

sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA

BENI YUREKLENDIRECEK BIR SOZ SOYLE, ŞEHRIN TUTSAKLARINI SALAYIM KALBIMDEN, BENI YUREKLENDIRECEK BIR SOZ SOYLE, KURSUNU BEYNIME SIKAYIM OYLESINE.

BIR KARANLIK GELIYOR YOKLUGUNUN ARDINDAN. NE ZAMAN GUNE$ BATSA BU SON GECEM DIYORUM. VAZGEC YALAN DUNYANIN KOHNE SALTANATINDAN. YETI$IR BUNCA KEDER BUNCA ELEM DIYORUM. BU NE BITMEZ AYRILIK, BU NE BITMEZ OZLEM DIYORUM


U)Geleceğim Bekle Dedi Ben Beklemedim Oda Gelmedi Ölüm Gibi Birşeydi Ama Kimse Ölmedi !!!(U)

Dermansız Dert Olmaz Sevdasız Gönül Olmaz O Gözler Neden Bana Bakmaz Küsme Sakın Birtanem Yarsız Hayat Olmaz !!!

SoNRa BeN NeYaPTıM DeMe!... HaSReT VuRdU DöNdüM DeMe!... AkLıM SeNDe BiLSeN BiLe!... AŞka GaLiP HeP Bu GuRuR!!!

Ne OLuR BiR SöZ SöLe YüZüMe BaKMa ÖLe SuSKuNLuGuN YaKaR BeNi KaRŞıMDa DuRMa ÖLe

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten AğLıYoRuM :'(

Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez !Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez


EsRaRı ÇeKMiŞ GöZLeRi KaNLı YüRüYoR SiVaSTa BiR DeLiKaNLı BoYNuNDa SiYaH BeYaZ ATKı BeLiNDe SiLaHı HaYaTa KüSMüŞ AmA DoSTLaRıNa SeVDaLı BaKıŞLaRı MaHSuM AmA BeLaLı ÇüNKü O BiR SiVaSLı !!!

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ

SİTEM ETMA ALLAHA GÜNAHKAR OLURSUN,GÖNÜL VERME KULUNA İSYANKAR OLURSUN

Dizlerimin Üzerinde Yaşamaktansa İki Ayağımın Üzerinde Ölmeyi Tercih Ederim...

yeri geldiginde gitmek Gerek !
Yeri geldiginde susmak gerek !
yeri geldiginde konuşuruz eLbEt!
yEri geldiginde görüşürüz eLbeT !
Bizdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz KurTcUyuZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz...


Yarın Yeni Bir Güneş Doqacak, Yeni Bir Gün Baslayacak, İstersen o Güneş Doqduqunda Herşeyi Düzeltirsin, İstemezsen o Güneş Bir Gün Senin Üzerinde Batacak... ( Ve Benım İçin o Güneş Daha Doqmayacak ) Gittiqimiz Yerlere Ben Yine Gidiyorum Olurya Gelirsinya Ben Hep Orda Bekliyorum...

nefes almak harap olmuş bedense harap elimizden düşmüyor nedense esrar şarap ümit etmek zaten bana çoookkk uzak be kardeşim.....

Herkes gibi bende düştüm bu aşk denen meletin içine
yanıyorum eriyorum senin sevginle tek suçum seni sevmekti
deli gibi
Herkes gibi bende sevdim seni işte ama gelmedi karşılığı işte
ama haykırıyorum seni sevdiğimi
S E N İ S E V İ Y O R U M....

EY VEFASIZ BIRAKIP GİDERKEN HİÇ DÜŞÜNMEDİN Mİ Bİ ESRARKEŞ OLACAĞIMI SENİ ARAYIP BULAMAYINCA CANIMA KIYACAĞIMI HANİ TEK BENİMDİN TEK BENİ SEVERDİN NERDE SÖZLERİN NERDE YEMİNLERİN GENÇLİĞİMİN KATİLİ OLDU SENİN O ESRARLI GÖZLERİN

SABIR DERSEN FAYDASIZ NE SEVGİDE NE AŞKTA NE DE HAYATTA GÜLMÜŞÜM IZDIRABIM DOĞUŞTAN BEN DOĞARKEN ÖLMÜŞÜM

USTURAMA JİLET TAKARIM VÜCUDUMA DERİN FAÇALAR ATARIM ALEMİN KRALI OLSAN NE YAZAR BE GÜLÜM SENİDE MERMİ MANYAĞI YAPARIM

BİR KIZ SEVDİM VERMEDİLER SEN SERSERİSİN DEDİLER ARAMA AŞKIN CİLVESİNDE BAHANE BEN SERSERİYSEM BUNDAN SA-NA-NE


Gitmek Kolay Unutmak Zor
Bunu Gelde Kalbıme Sor
Ölüm Kolay Ayrılık Zor
Bunu Bir de Kendıne Sor


(¯`•._ﻯ€йЇ• ﻛể√!ỳ٥Řﺚщ _ .•´¯)



*Sevmeye €ngel değiL mesafeLer.. Geçici ßu ayrıLık.... ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak Saßr€T..

*Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!


dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

*SevmeyeNiyetLiysenİyiDüsünmelisin,AgLamayıÖgrenip GüLmeyi ßiLmeLisin,AskKumarGibidirDikkatEtmeLisin,Oynadığı nZar DeiLßiLmeLisin



*eğer intikam alabilseydim seni affederdim

*ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

*kendin kadar akLımdasın

*çıkışlar hep daralmış ruhum dar sokaklarda

*BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.
ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele


*eğer intikam alabilseydim seni affederdim



ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

*kendin kadar akLımdasın

*çıkışlar hep daralmış ruhum dar sokaklarda

*BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.
ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele


*eğer intikam alabilseydim seni affederdim

*ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

*kendin kadar akLımdasın

*çıkışlar hep daralmış ruhum dar sokaklarda

*BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.
ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele




*Nereden bileceksin silaHıMıN şarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SıKtıĞıMı???:

*Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack'indeyim

*kaLßin kadar konuş...!!!

*Bu gün ben sensiz isem inanki yarın sende bensiz kalacaksın
*a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni
en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR


*Vicdanla ßirlikte Şerefte Ararım Sevdiklerimde Herzaman Doğru Değildir
Elbet Seçimlerim Zaman Gelir Şerefsizleride Severim!!!


Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır,yolun aCık oLsun git güLe güLe


*ßazıLarı kendini artis sanıyo ama ßiLmiyoLarki onLarın artis oLduğu yerde yönetmen ßenim


*ßen seninLe toprağa giderim diyenLeri Çok gördüm ..ßen öyLe diyenleri toprağa hep yalnız Gömdüm..:

Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi


*HAYATINDAN TAMAMEN SİLEMEZ BENİ KİMSE, YA KALBİNDE VARSA YÜREĞİNDE YA DA BEDENİNDE MUTLAKA BİR İZİM KALIR GERİYE..


*Gittim! Şimdi ßİr Mevsim Değil, ßir Hayat Girdi Aramıza, Ne Sen Döneßilirsin Artık Geriye, Nede ßen Kapıyı Açaßilirim Sana..

a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n...!:

*İşini Şansa ßırakmak İstiyorsan ßir Zarda Sen At Zarlar ßenim Elimde Oyunu ßen Kurarım Sıkılırsam Senden Oyunu ßen ßozarım!!

*canım sıkkın ßu araLar .. kendi dünyamın çaresizLiği içerisinde daLıp gidiyorum..ßir yerLerde ışık war;görüyorum ama dokunamıyorum

qönüL kims€siz yapamaz s€veßiLeceqi ßir dost arar,ta$ın kaLßi y0ktur ama Onu ßiLe y0sun Sarar...

*___:::: --ßéN AdI YaLaNa KaRıŞıP AsLıNDa DoĞrU oLaNLaRDaNıM_!! :::____


*SoytarıLar KraL OLmuş Kahpeler SuLtan.. Dost ßiLdiğimiz Herkes YaLan OLmuş YALANNN!!!!

*ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat


tak ßoğazıma ipini yada kes ßiLeğimi sensizLikLe ya$ayacağıma öLüme gideyim daha iyi..

pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL...!!!!:

*ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin

*DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvaramam...NehirLer ßana akarken ßir damLayLa uğraşamam..!!!

Seninle tattım ben her mutluluğu,bırakıp gidersen bil ki yaşamam,canımdan ömrümden ne istersen al,GüLü SUSUZ SENİ AŞ KSIZ BIRAKMAM


Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..

ÖLüMü TeSLimALDı HüZüN İçİmDe SeNdeN KaLaN CaM KıRıKLaRı AyNaDa SenSiz HüzüN SeNSiz HiçKiMSe DinDiReMeDi Bu HıçKıRıKLaRı BiRGeCe YaRıSı AnSıZıN GöReCeKSiN KöŞe BaŞıNdA NöBeT TuTuYoRDu HüzüN ÖyLe KoLaY DeĞiLDiR BeNi UnUtMaK HaLa SoKaKLaRıMDaDıR AYaK İzİM..

Yok, Bu Kez Bakmayacağım, Rahat Ol Sarılmayacağım Da Ama Ne Olur Cevabını Söyle Ve Git.. Senin Kadar Dayanıklı Olamayacağım Için Git..
Vazgeçeceksinki Vazgeçilmez Olasın

A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim ?! Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM !!!


A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!


Ãlëm Øyµñ Ølmµ§ §økâklâ® §âhñë


DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini SeyRedîCem ~kIpIrtIsIz ~ SâKin Qîßi GôRünCem ~ KavGasIz ØLaCaK ~ ƒIrtInAsIz ØLaCaK ~ Sa¢ma Sapan ØLaCaK ~ ØrGanLârIm ~ ß!Rß!R!ne VµRacak ~ ÂRkanDan SêSsiz ßakICam ~ ßen Ÿine Sana ÄğLIcÄM..!


MiLLet KüLhan ßeyi Olmu$ , Etraf| ßo$ ßırakt|k ÇakaLLar Dolmu$, ßizim Yürüdüqümüz Gayri Meçhul YoLmu$ , aLem DedikLeri Şey Meğersem Buymu$. Harbiden HaLimiz DumAn OLmuŞh .

ßêñî Kã§mã ßøğmã ¥ø®mã KîtLêmê §ıKıñTı ¥ã®ãTmã ..! ¢øK §ø®µ §ø®mã Hã¥ãTıÕñêm ®zêdêñ ßî§ê¥ ¥øK§ã ®ãhãT$ız Êtmê ...! §µ§kµñkêñ ¢øk GûzêL§îñ ßµñµ ßøzmâ ...!

0 yorum: