Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Eylül 27

Cilgin Sekilli Nickler

¯`•.¸¸.•´¯`•.¸¸.•´¯Pseudo ¯`•.¸¸.•´¯`•.¸¸.•´¯

(¯`•.(¯`•.(¯`•.(¯`•.Pseudo .•´¯).•´¯).•´¯).•´¯)

¸.•`¯`•.¸¸.•`¯`•Pseudo •`¯`•.¸¸.•`¯`•.¸

(¯`•.¸¸.-> °º Pseudo º° <-.¸¸.•´¯)

(`¨§/¨´)---»--@-} Pseudo {-@--«---(`¨§/¨´)

°•.¸.•°¯°•.¸.•°¯°•.¸.->Pseudo <-.¸.•°¯°•.¸.•°¯°•.¸.•°

|!¤*'~``~'*¤!||Pseudo ||!¤*'~``~'*¤!|

,._.,-*^~*-,._.,-~>Pseudo <~-,._.,-*~^~*-,._.,

.,;`';_,_;`';_._;`';_.Pseudo ._;'`;_._.'`;_._.'`;,.

»»-(¯`•.•´¯)-> Pseudo <¯`•.•´¯)-««

(¨:::"""×_×/""":::*)----} Pseudo {----(+:::"""×_×/""":::¨)

(¯`•._.•[ (votre nom ici) ]•._.•´¯)

¨°o.O (votre nom ici) O.o°¨

×÷•.•´¯`•» (votre nom ici) «(•´¯`•.•÷×

• ••^v´¯`×) (votre nom ici) (×´¯`v^•• •

,.-~*'¨¯¨'*•~-.¸-(_ (votre nom ici) _)-,.-~*'¨¯¨'*•~-.¸

- - --^[ (votre nom ici) ]^-- - -


••.•´¯`•.•• (votre nom ici) ••.•´¯`•.••

`•.¸¸.•´´¯`••._.• (votre nom ici) `•.¸¸.•´´¯`••._.•

(¯`•._) (votre nom ici) (¯`•._)

¯¨'*•~-.¸¸,.-~*' (votre nom ici) ¯¨'*•~-.¸¸,.-~*'

Oº°‘¨ (votre nom ici) ¨‘°ºO

׺°”˜`”°º× (votre nom ici) ׺°”˜`”°º×

.•´¯`•-> (votre nom ici) <-•´¯`•.

<º))))><.•´¯`•. (votre nom ici) .•´¯`•.><((((º>

- -¤--^] (votre nom ici) [^--¤- -

~ ²ºº²~ (votre nom ici) ~²ºº³~

._|.<(+_+)>.|_. (votre nom ici) ._|.<(+_+)>.|_.

..|..<(+_ (votre nom ici) _+>..|..

-•=»‡«=•- (votre nom ici) -•=»‡«=•-

•°o.O (votre nom ici) O.o°•

+ *¨^¨*+ (votre nom ici) +*¨^¨*+

.•`?exy`•..•> Pseudo <•..•´?mart`•.

.°•. °•. °•. °•. Pseudo .•° .•° .•° .•°.

°º"°¨¨°(_.•´¯`•«¤° Pseudo °¤»•´¯`•._)°¨¨°º

¨°o.O (Nick’iniz) O.o°

×÷•.•´¯`•» (Nick’iniz) «(•´¯`•.•÷×

• ••^v´¯`×) (Nick’iniz) (×´¯`v^•• •

,.-~*'¨¯¨'*•~-.¸-(_ (Nick’iniz) _)-,.-~*'¨¯¨'*•~-.¸

Oº°‘¨ (Nick’iniz) ¨‘°ºO

- - --^[ (Nick’iniz) ]^-- - -

••.•´¯`•.•• (Nick’iniz) ••.•´¯`•.••

`•.¸¸.•´´¯`••._.• (Nick’iniz) `•.¸¸.•´´¯`••._.•

(¯`•._) (Nick’iniz) (¯`•._)

¯¨'*•~-.¸¸,.-~*' (Nick’iniz) ¯¨'*•~-.¸¸,.-~*'

Oº°‘¨ (Nick’iniz) ¨‘°ºO

•´)› (Nick’iniz) ‹(`•

.-~•*'˜¨¯`•¸ (Nick’iniz) ¸•`¯¨˜'*•~-.

¸„.-•~¹°”ˆ˜¨ (Nick’iniz) ¨˜ˆ”°¹~•-.„¸

׺°”˜`”°º× (Nick’iniz) •._.•´¯)

—÷[(` (Nick’iniz) ´)]�E—

—(••÷[ (Nick’iniz) ]÷••—

—¤�E`[¤ (Nick’iniz) ¤]´)÷¤—

••¤(`×[¤ (Nick’iniz) ¤]×´)¤••

•´¯`•» (Nick’iniz) «•´¯`•

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ekşi itiraftaki derdi olan insanlarla az da olsa bi' şey paylaşabilmek için yazar olmaya çalışıyorum. bazen bazılarınızla ortak bir acı noktamın olduğunu hissediyorum. gariptir ki beni tahrik ediyor.

artık hislerime de güvenmiyorum, saçmalamaya başladılar. neler yaptığımı ekşi itirafa bile paylaşmaya çekiniyorum. çekincemin nedeni yüzümü kızartacak bir durum olması değil. normallik ayarımı öyle bi' yitirdim ki, yaptığım hiçbir şey anormal gelmiyor artık. buna neden iki olay yaşadım. ve maalesef beni derinden etkilediler. ve de maalesef üst üste geldiler. bu boka neden olan şeyin yine hislerim olduğunu hatırlatıyorum insanlığa.

emin olun, bok gibi durumlarla karşı karşıya olmak o kadar alıştığım bir şey ki -çocukluğumdan beri-, çelik gibi sinirleri olan beni bile yıldırdı.

sürekli bi' tutarsızlık, motivasyon düşüklüğü, hedefsizlik. bok gibi. havuzun ortasındayım, ne tarafa yüzeceğimi seçemiyorum. ama hepsi de kurtuluş yolum. bi' çuval bok gibi duruyorum havuzun ortasında. benim mallığım ve üşengeçliğim. bir kurtarıcı bekliyorum, hepsi bu.

ama herkes kendi mesih'i.

tüm bunlar nötr bir ruh halindeyken, boş bir kutuymuşçasına hisler taşıdığım ve biraz ediyat yapmak istediğim bir salı gecesi yazıldı.