Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Eylül 21

Cilgin Nickler

*Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarımla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Herşeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla

* Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var.

*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum..

*Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye
*Herkesi sevebilirdim. . .sevmeye senden başlamasaydım.

*Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın!

*Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.

*Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim!

*Ağlamak çocuklara affetmek Allah’a mahsustur. Aldatırsan çocuk deilim ağlamam Allah değilim affetmem..

*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM”.

*Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak.. Görebildiğin binlerce yıldzdan her biri sana gnderilmiş öpücüklerdir!.

*1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanına geleceğim. Ya o gçülü alıp bnm olursun yada o silahı alıp beni vurursun!.

*Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun. 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

çılgın bunlar harbidennde yayyaaaa

Adsız dedi ki...

çılgınlar walla delircekler birazdan (AZ SSONRA)
ÇILGINLIK MOLASIHAH

Adsız dedi ki...

acayib bişe bunlar ya çook begendim işimedi yaramadı deel yanii

Adsız dedi ki...

çok güzel yha ...bende istiorum....

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇAĞLAR AFFET!!!!!