Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 25

Asker Msn Nickleri

askere giden arkadaşlarımıza iyiliğimiz olur :)
giderken msn nickinize acıklı asker msn sözleri yazın değerinizi anlasın sevdiğiniz ;)


1.DAGLARIN TEPESINE, ESKIYANIN ALNINA, KIZLARIN KALBINE OLUMSUZ MEHMETCIK YAZACAGIM.
2.ILK BASLARDA KAC GUN KALDI YERINE KAC GUN GECTI DIYE SAYARSAN SENIN ICIN DAHA KOLAY OLACAKTIR. GEL TESKERE GEL. GONLUMUZ SENINLE.
3.SAFAK DEGIL SENSIZLIK BENI ACITAN! SENI COK OZLEDIM BIRTANEM….

4.ASKIM YATAGIN, SEVGIM YORGANIN, YUREGIM YASTIGIN OLSUN, ASKER OCAGINDA RAHAT UYU BITANEM
5.Özür dediğin nedirki çabuk biten bir tatil; Askerlik dediğin nedirki gençliği öldüren bir katil.

6.AH SU KIZLAR ASKER OLSALAR, MINI ETEKLI ORDU KURSALAR, INCE BELE PALASKA TAKSALAR, VALLAHI ISTEMEZDIM TEZKERE.

7.HER LIMANDA BEKLIYEN BIR SEVGILIMIZ YOKKI BIZIM EL SALLASIN! BIZ JANDARMA KOMANDAYUZ DAGLAR SAGOLSUN.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

süperr olmuş abi ama kızlaarın askerliğiyle ilgili laf yokkkkkkkkkkkkkkk

gamzeee dedi ki...

süper ötesi bunlar...tüm askerlere hayırlı teskereler..abi çabuk dön..seni askerlik bizi sensizlik mahvetti.... siz bitanesiniz mehmetçiklere slm gebzeli gamzeee

Adsız dedi ki...

yha asker sewgililerine göre bi laf yok mu yazsanız bunlar çok klasik benim aşkım asker daha şafak '451' ama dönecek bana bunu biliorum seni çok sewiorum aşkım benim zarifim

Adsız dedi ki...

bencede asker sevgililerine de sözler yazın bunlarda süper tşk

Adsız dedi ki...

askerlik geçliği tüketmez ama askerlik gençi adam yapar

Adsız dedi ki...

kızlar nie askerlik yapmazmış sırası gelince yapar

Adsız dedi ki...

Goncaaaa şafak atarsa 12 de sonra 115 :) aşkımmm senı çoook özledımmmm Tuncayımmmm...nıckler guselde asker sevgılılerıne yonelık olsa dahada ii olurduu.... ALLAH KAVUSTURSUN tüümmm sevenlerii.....AMİN :(:(