Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 17

Ask ve Sevgi Nickleri

seni Seviyorum! Diyen Dillere Degil...senin Icin Aglayan Gozlere Inan...

Insanin Insana Verebilecegi En Olumsuz Hediyedir Sevgi...

Unutma Ki Insan Sevebildigi Kadar Insandir.

Insanlarin Umudunu Kirma..belki De Sahip Oldugu Tek Sey Odur.

Dunyada Paylasildikca Buyuyen Tek Sey Sevgidir.haydi O Zaman Paylasalim...

Ne Olurdu Bir Yapragin Daha Olsa!bak Sevmiyor Iste Beni Hain Papatya!

Ask Gunah Olmayacak Kadar Masum,kole Olmayacak Kadar Ozgur,unutulmayacak Kadar Derin,umulmayacak Kadar Yakin,tek Basina Yasanmayacak Kadar Takimdir...

Ben Seni Sectim Sen Benim Icin Yalan Dunyadaki Tek Gerceksin...

Uzakliklar Kucuk Sevgileri Yok Eder Buyukleri Ise Yuceltir Tipki Ruzgarin Mumu Sondurup Atesi Yukselttigi Gibi...

Dunya Da Hersey Kendine Bir Es Arar,tasin Kalbi Yoktur Ama Onu Da Yosun Sarar...

Askimiz Kara Bulutlarla Kapliysa Eger..yagmurun Yagmasini Bekle Cunku Her Yagmurdan Sonra Gokkusagi Cikar...

Bir Gun Gunes Dogmayi Ay Batmayi Unutursaa Ben De Seni Unutacagim....

Ictigim Sigaram Gibiydin Aramizda Tek Bir Fark Vardi Sigarami Ben Bitirdim Benide Sen...

Senin Olan Herseyi Sensizligi Bile Seni Hatirlattigi Icin Seviyorum...

Unutma Bal Yapan Her Arinin Kuyrugunda Bir Ignesi Vardir.

Deniz Ya Kudurmali Ya Durulmali,hancer Ya Sonuna Kadar Saplanmali Ya Kininda Durmali.sevecekse Insan Ya Olumune Sevmeli,yada Hic.

Insanlar Tanidim Yildizlar Gibiydiler,hepsi Gokteydi Ama Ben Seni Gunesim Sectim Ve Bir Gunes Icin Bin Yildizdan Vazgectim.

Ask Bir Elma Sekeridir. Yersin Yersin Elinde Kazigi Kalir.

Basini Gogsume Yasladigin Zaman Tek Dusmanim Akip Giden Zamandir.

Dun Yine Yapayalniz, Dolastim Yollarda...yagmurlarin Islattigi, Bombos Sokaklarda.gozlerimde Yas, Kalbimde Sizi, Unutmadim Seni, Unutamadim, Unutamadim, Ne Olur Anla Beni....

Hayatindaki Uzuntuler Kumsaldaki Ayak Izleri Kadar Gecici Mutluluklarsa Mermere Kazinan Yazilar Kadar Kalici Olsun....

Senin Icin Uzaktan Sevmeyi,bakmadan Gormeyi,dokunmadan,hissetmeyi,duymadan Dinlemeyi,goz Yaslarimla Gulmeyi Ve Kavusmak Icin Sabretmeyi Ogrendim Ama Sensizlige Asla...

Bir Bakisin Manasi, Hic Bir Lisanda Yoktur, Bir Bakis Bazen Sifa, Bazen Zehirli Bir Oktur, Bir Bakis Bir Asiga Neler Neler Anlatir, Bir Bakis Bir Asigi Senelerce Aglatir...

Unutma! Nasil Sensizligi Ben Yaratmadimsa Tadacagin Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak...

Kenardan Ben Geceyim Yol Senin Olsun Ben Zehir Iceyim Su Senin Olsun Bi Sevgili Bulmussun Hayirli Olsun Bi Tane De Benim Var Haberin Olsun.

Fizik Ile Buldum, Kimya Ile Cozdum, Edebiyat Ile Soyluyorum, Seni Cok Seviyorum

Gulu Oylesine Sevmelisin Ki Soranlara Dikeni Yok Diyebilmelisin..

Bir Insan Olunce Unutulmaz, Unutulunca Olur!

Senii Sevdigim Kadar Yasasaydim,oulsuz Olurdum.... Sen Hala Sonsuzludun Yuzunde Bir Damla Gozyasisin..

Firlatmistim Kalbimi Uzaga,en Uzaga.denk Gelirde Rastlar Diye Bir Yildiza...yanilip Susturdum,agrimin Cagrisini,cagrimin Kohnemis Agrisini...

Oysa Kim Bilir Ki ,yanagimda Yanginlardan Cok Once O Yarin Biraktigi Opus Izi Var... Yuregimde Anilardan Kalan Bin Dus Izi Var...

Kanmadim Aynalara Sana Kandigim Kadar...icimde Bir Bosluk Sana Yandigim Kadar..

Bir Cift Ela Goz Yuzunden Icimde Bir Sonbahar Aciyor Oyle Aciyor Ki, Acilar Acisiz Kaliyor, Mevsimler Ustume Devriliyor,kislar Kissiz Kaliyor...

Pasli Bir Yanlizlikti Avuclarimda...ardimda Bir Yurek Yuku Ruzgar...ne Zaman Sevmeye Koyulsam,dogrulup Cogaldi Ayriliklar...

Seni Sildigimde, Anilar Defterinden,biliyordum Sokup Attigimi Hayatimin Yarisini...

Daglardaki Ruzgarin Esintisi Nasil Insaniin Icinde Bir Heyecan Yaratiyor Ise Iste Bende Seninleyken O Heyecani Yasiyorum Bitanem...

Eger Bir Ucurumun Kenarinda Dusmek Uzere Olsam, Asagida Bir Dal Olsa Ve O Dalin Sen Oldugunu Bilsem,olmekten Degil Bitanem Seni Kirmaktan Korkarim...

Seni Sevdigimi Soyluyorum Ama Bu Yalan,cunkusana Olan Duygularim O Kadar Ustun Ve Yuceki Askim Onlara Isim Bulamadim...

Bir Mezarci Olsaydim Seni Topraga Degil Kalbime Gomerdim Sevgilim...

Gecenin Izinde Iz Surdum Seni Aradim. Ay Sahidim,karanliklar Ise Isigimdi.sabahi Yapacak Gunese Ant Olsunki Seni Bulacagim Ve Benim Olacaksin,bir Seher Vakti.

Dunyanin En Agir Iscisi Benim, Nedenmi?. Cunku 24 Saat Seni Dusunuyorum...

Kimler Icin Dokmedimki Gozyasi,senin Icin Dokuyorsam Ne Cikar.omur Temelinden Her Bir Tasi,senin Icin Sokuyorsam Ne Cikar...

Gul Dalinda Nasilsa,siir Sairin Dilinde Ne Ise Sen Yuregimde Oylesin.. Bunu Bilsende Bilmesende.....

Git Tabi Git.kirpiklerime Bir Kara Diken De Sen Ekle.henuz Sokaklarina Bile Alisamadigim Bu Kente Ver Beni Ve Bakisinin Talan Ettigi Yerlerimi Al Oyle Git...

Seni Sevdigim Kadar Allahi Sevseydim Cennetin En Guzel Kosesi Benim Olurdu

Sen Gozumdeki Bir Damla Yas Olsaydin Seni Kaybetmemek Icin Hic Aglamazdim..

Sen Colde Bir Cicek Olsaydin Seni Kaybetmemek Icin Goz Yaslarimla Beslerdim..

Geceye Inat Gun Agirmakta,agaca Inat Dal Cogalmakta, Olume Inat Insanlar Cogalmakta,bense Sana Inat Seni Sevmekteyim.inat Bu Ya, Hepte Sevecegim….

Olsen Bile Benden Kurtulamazsin. Kefen Olur Bedenini Sararim.yagmur Olur Uzerine Yagarim.cicek Olur Mezarinda Acarim. Olsen Bile Benden Kurtulamazsin

Dunde,bugunde,yarinda, Yuregin Kadar Yanindayim. Kendini Yalniz Hissettiginde Elini Kalbine Koyben Hep Ordayim.

Baskasina Kendinden Fazla Deger Verme,ya Onu Kaybedersin Yada Kendini Mahvedersin Eger Bu Dunyada Seni Kimse Sevmiyorsa Bilki Ben Olmusum.

Guzelim Bebegim Herseyim Nerdesin Neden Cevap Yazmiyorsun Bana Cidden Bitirdinmi Herseyi Yapma Ne Olursun

Her Yeni Gelen Gunu Yeni Bir Umitle Beklemeli Her Yeni Gun Yeni Havalarla Gelir Gece Yagan Yagmurla Uyursun Sabah Bir De Bakarsin Odan Gunesli

Ask Nedir Biliyormusunuz?ask: Karsindakini Bulunmaz Hint Kumasi Sanmanla Enayi Oldugunu Anlaman Arasinda Gecen Zamandir...

Gunes Aydan Guclu Olabilir Ama Ayin Etrafinda Yildizlar Vardir Ben Ise Ay Kadar Beyaz Gunes Kadar Yalnizim.

Iki Gulu Sevdim Biri Kirmizi Biri Beyaz ...sen Beni Unutursan Kirmizi Gul Senin Olsun Ben Seni Unutursam Beyaz Gul Kefenim Olsun...

Seni Hic Unutmadim Ne Olur Don Artik. Gitmek Neyi Halletti Guzelim Donmeni Inanki Bekliyorum.son Defacik Ne Olur

Gulusune Bin Kirsun Siksada Olum Unutma Umuda Kursun Islemez Gulum.

Ask Bir Muz Kabugudur Tek Farki Bastiginda Ayaginin Degil Hayatinin Kaymasidir...

Hayat Bir Tiyatro Dediler Herkese Bir Rol Verdiler. En Zorunu Bana Verdiler.once Sev Sonra Unut Dediler.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

eeehhhhhhhhhhhh... işte dicem ama har!ka................

Adsız dedi ki...

seni seviyorum die zincire vursunlar beni kalbimi parçalayıp etrafa savursunlar seni hala seviyor musun die sorarlarsa yine seviyorum die kaaykıacağım sezerim

Adsız dedi ki...

cok basit nickler biraz daha dolu dolu olun arkadaslar...!

Adsız dedi ki...

bnce bn aşqa we sevgiye inanırımm inanmayanlarda çok da 'fifi' yaniiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

bnce bn aşqa we sevgiye inanırımm inanmayanlarda çok da 'fifi' yaniiiiiiiiii