Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Eylül 5

Ask Nickleri

♥ Ilk Goruste Aska Inanirmisin? Yoksa Disari Cikip Tekrar Mi Gireyim...

♥ Seni Uzaktan Sevmeyi,sana Bakmadan Gormeyi,seni Duymadan Dinlemeyi,gozyaslarimla Gulmeyi,kavusmak Icin Sabretmeyi Ogrendim Ama, Sensiz Olmayi Asla Ogrenemedim.

♥ Dost Vurulunca Degil, Unutulunca Kahrindan Olur. Biz Sevdiklerimizi Kir Cicegi Gibi Avucumuzda Degil, Kursun Yarasi Gibi Gonlumuzde Saklariz.

♥ Sen Hic Denizin Dibine Baktiginda Yesil Ormani Gordun Mu? Sakin Imkansiz Deme; Cunku Ben Senin Gozlerine Baktigimda Olulerin Bile Sahit Olamadigi Cenneti Gordum

♥ Insanlar Gelmeleriyle Yalnizliklarini Dagitanlari Severler, Gitmeleriyle Kendilerini Yalniz Birakanlara Asik Olurlar.

♥ Sensizligi Buzlara Yazdim; Guneste Erisin Diye. Hasreti Sahile Yazdim; Dalgalar Gotursun Diye. Adini Kalbime Yazdim; Birlikte Gomulsun Diye...

♥ Ozlemek Guzel Seydir, Ozluyorsa Ozlenen. Beklemek Guzel Seydir, Gelecekse Beklenen. Sevmek Guzel Seydir, Seviyorsa Sevilen...

♥ Biraz Buruk Bir Duygu Yuklenirse Yuregine, Gozlerin Zaman Zaman Takilirsa Uzaklara, Kulaklarin Zamansiz Deli Gibi Cinlarsa, Bilki Biryerlerde Ozlenmissindir.

♥ Bu Dunyada 6 Milyar Insan Var,30 Milyonu Uyuyor, 20 Milyonu Yemek Yiyor, 10 Milyonu Muzik Dinliyor, 1 Guzel Kiz Da Mesaj Okuyor...

♥ Seni Gunde Bir Kere Dusunuyorum, O Da 24 Saat Suruyor...

♥ Oyle Senden Cok Uzaklarda Degilim, Gormesini Bilen Gozlerin Bakisindayim. Belki Sana Senden Daha Yakin Bir Yerde, Carpan Kalbinin Her Atisindayim...

♥ Birgun Dudaklarin Kurursa Okyanusu Getiririm Sana Aksam Ayazinda Usursen Gunesi Getiririm Sana Eger Gonlun Bir Sevgi Ararsa Kalbimi Sokup Getiririm Sana...

♥ Gozlerin Nehir, Kaslarin Kopru Olsa Tam Ortasindan Geçerken Ipler Kopsa, Yanagindan Suzulup Dussem Dudagina. Beni Opermisin Yoksa Bir Goz Yasi Gibi Silermisin..

♥ Seni Tanimadan Once Ben Degildim, Seni Tanidiktan Sonra Bendeki Bensizligin Aslinda Sensizlik Oldugunu Anladim...

♥ Sevgiyi Gostereceksin, Soylemek Yetmez. Sevgi Gozlerinde Olacak, Sozlerin Yetmez. Sevgi Herseydir, Kalbe Hapsedilmez. Seveceksin Benim Gibi Ama Yuregin Yetmez..

♥ Bir Insanin Idealleri Olmali, Sonsuzluk Gibi Bir Insanin Ozlemi Olmali, Ozlemle Acan Cicekler Gibi Bir Insanin Birtanesi Olmali, O Da Senin Gibi...

♥ Dalgalar Kiyiya Carparken Su Sozu Soyler; Seni Seviyorum...

♥ En Agir Isci Benim. Cunku 24 Saat Seni Dusunuyorum...

♥ Ne Seni Unutacak Kadar Zaman Gececek, Ne De Gecen Zaman Seni Unutturmaya Yetecek, Birakip Gitsemde Unuturum Sanma, Zaman Alismayi Ogretir, Unutmayi Asla...

♥ Layik Oldugun Yer Seni Kabul Etmese Bile, Giydigin Gelinlik Yerine Kefen Olsa Bile, Ardindan Gozyasi Dokenin Olmasa Bile, Bekleme Artik Donmem Sana...

♥ Korkum Sevmek Değil; Korkum Sevipte Ayrılmak… Korkum Kurşun Yemek Değil; Kalleşçe Vurulmak… Korkum Ölüm Değil; Senin Tarafından Unutulmak…

♥ Dönmeyeceksin biliyorum, tutmayacaksın ellerimden öpmeyeceksin dudaklarımdan sevmiceksin beni deli gibi, vurmayacaksın kalbine zinciri benden başkasınıda alacaksın sevgilim......!

♥ Sev öyle sev ki kalmasın sende gurur, Gurur'un başladığı yerde sevgi son bulur

♥ Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş..

♥ Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım...

♥ Dünya döndükçe sen hep bana DÖNMEYE. Başını her yastığa koyduğunda beni GÖRMEYE. Her kahkahamda göz yaşı DÖKMEYE. Ben yaşadıkça sen ÖLMEYE Mahkumsun...

♥ Alsalarda şu yaşla dolu gözlerimi yerlerinden. Çalsalarda haberim olmadan seni kalbimden. Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden. Ölürsem söyleyin mezarıma gelmesin o sevmeyi bilmeyen.

♥ Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez...

♥ Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.

♥ Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha fakat anılardan,ASLA!

♥ Bunca acıyı çekmez hiç kimse ve bunca ölümden kolay dönülmez bu kadar sevmeyince..

♥ Öyle kolay değil benden kurtulman, hesabım bitmedi daha seninle, öcümü almazsam haram yaşamak, hesabım bitmedi daha seninle.

♥ Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında beni ararda bulamassan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.

♥ Seven Ben Sevilen Sen Ağlayan Ben Ağlatan Yine Sen.!!!

♥ Bir zamanlar ardından bakar ağlardım şimdi dönüp ardıma bile bakmam. Bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şimdi şerefsizim kibrit bile çakmam!!

♥ Aşkımız için kan dökmemi istiyorsan sana dünyanın şah damarını keserim illede senin kanın olacak diyorsan mühim değil ben seni toprakta da severim.

♥ Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazmayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle...

603 yorum:

1 – 200 / 603   Yeni›   En yeni»
cansu dedi ki...

çok deli olmuş teşekkürlerimi sunarım
ben cansu

evrim dedi ki...

bayıldm ya süperlerrrr

özlem dedi ki...

bayılıyorum bu siteye hep giriyorum
benden sizlere nick

ölümse hayat ben yaşarım !

devamı gelecek

gülhan dedi ki...

herkeze sunarım ben beğendim eminim sizde beğenceksiniz

gülhan dedi ki...

süper tek kelime ileeeeeeeeeee

gelbahamaya dedi ki...

süper arkadaşlar ya teşekkürler bayıldım:D

bahar dedi ki...

siz aşıksızız biz keriz mi___?????

Adsız dedi ki...

iyi

Adsız dedi ki...

bazıları cok guzel ama bazıları ıse yorum yok onlara ıgreccc :d

Shmarig_girl dedi ki...

fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmez...

Sugar Girl dedi ki...

Kardan AdamI seVerİm sEni sEVmEmm.!!

RaD dedi ki...

Kaybettiklerini AnlayınCa , ßiter HayaLLeR..

Adsız dedi ki...

bEN BİR SÜQERİMMMMM!!!!!!!!! HEH

Adsız dedi ki...

seni seveni sende sev sevmezse siktir et

Adsız dedi ki...

:Dmrb çok güzel bir site :D

Adsız dedi ki...

çok salakça olmuş

eldide dedi ki...

msn'ye bulamadım nick ..! biras dha ararsam olcam kliniklik .! xD

StyLe dedi ki...

VarLıqımın Kıymetini ßiLmeyeni YoqLuqumLa Terßiye Ederim...

Adsız dedi ki...

güzel

Adsız dedi ki...

SeN Né iLktiN Nede SoNsuN SevqiyLe ßaşLadıN NeFrétLe YoK oLduN üzqünüm EZİKİNSAN En SoNuNda UNUTULDUN..!! mesut_666_rock@hot..

Adsız dedi ki...

ULaşıLmaZ deiLiM yakLaşmasını ßiL..
mesutt aksu

Adsız dedi ki...

yha bi tanede bende olsun bakalım

eskiden yeterdim kendi kendime,artardım bile,şimdi ne yapsam nafile,kim demiş bu can tekdir diye bu can tedirgin bende çünkü
YARISI SENDE
YARISI BENDE

Adsız dedi ki...

hayat üstümüze kurulmuş bir oyun... ve ben oyunumu oynadım gidiyorum...

Adsız dedi ki...

hiciyidegil sevmedim neyapacagımıdilmiyorum

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ BİRAZ DAHA EKLEYEBİLİRDİNİZ.

Adsız dedi ki...

bu site dünya harikası kısacası bayıldım...

Adsız dedi ki...

bu site bi harika bayıldım çoooooooooooooooooooook teşekkür ederim.

emsalsiz dedi ki...

iki çift küt küt atan bi kalp sarmayı bekleyen eller ve senin özleminle yanan bi beden şimdi ben bu hayyatta sensiz ne yapayım ha söle insafsız

Adsız dedi ki...

Gözlerine bakınca ağlasada yüreğim ağlamak için bile olsa gözlerini özledim..!(gençkaptan17)

Adsız dedi ki...

birgün karıncaya sormuşlar,nereye gidiyorsun diye sevdiğimin yanına demiş.peki bu ayaklarla mı demişler...hiç olmazsa yolundaölürüm demiş...(gençkaptan17)

mehtap dedi ki...

süper bunlar gerçekten hadi bende nick yazayım =)) , UNUTMAK ELİMDE OLSAYDI ÖNCE SENİ UNUTMAYI UNUTURDUM

Adsız dedi ki...

çook çitkin:S:S

Adsız dedi ki...

çook çitkin:S:S

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrr olmuş

SemiH dedi ki...

gusel

Adsız dedi ki...

süper we etkileyciler

KASLI BARBİE dedi ki...

ewet gggeliooo

GELME BANA
CANIN SAOLSUN
DÖNME BANA YOLUN AÇIK OLSUN
BEN BAŞKA KALPLERDEYİM BUDA SANA


KAPAK OLSUN

Adsız dedi ki...

iyi demiş

şühed dedi ki...

hasstasıyım bu sitenin!! bi tane de benden nick:

AŞK HAYAT LOKANTASINDA YENİLEN KAZIKTIR ÇOK FAZLA YEME GENÇLİĞİNE YAZIKTIR!!

şühed dedi ki...

hasstasıyım bu sitenin!! bi tane de benden nick:

AŞK HAYAT LOKANTASINDA YENİLEN KAZIKTIR ÇOK FAZLA YEME GENÇLİĞİNE YAZIKTIR!!

şüheda dedi ki...

hasstasıyım bu sitenin!! bi tane de benden nick:

AŞK HAYAT LOKANTASINDA YENİLEN KAZIKTIR ÇOK FAZLA YEME GENÇLİĞİNE YAZIKTIR!!

Adsız dedi ki...

hayat bnden aldıqlarını neresine soquo acaba!!!:)

Adsız dedi ki...

sevmek daima beraber olmak değil sen yokken bilke seninle olabilmektir

Merfhe dedi ki...

HéR yaqmuR YaqdıqıNda qösLéRnn héb akLımda.. adıNı Né zaMaN aNsam yaqmuR yaqaR buRaLaRa...         

Merfhe dedi ki...

HéR yaqmuR YaqdıqıNda qösLéRnn héb akLımda.. adıNı Né zaMaN aNsam yaqmuR yaqaR buRaLaRa...          LoqiTa[merWe]

Adsız dedi ki...

çok çirkinm bir yer hiç birşeyde yok

Adsız dedi ki...

mutsuzluğu isteyen ben değilim..ama mutsuzlk içinde mutluluğu oynayan benim..

Adsız dedi ki...

şım dı dıyeceksızkı bu erkekler ne anlarsevmekten unutmayınkı kızlar sevmeyıde kapelere bız oretık

Adsız dedi ki...

gelecek güzel günlere gebeydi kürtaj ettiler
yakışmıyor gözlerine kara bulutlar sen ağlarsan viran olur biter umutlar sen ağlama senin için bu gönül ağlar canımsın unutma mahşere kadar!!
psikopatlıkta gözüm yok ama dalımı kıranın ağacını kökünden sökerim!!
bana bir gül vermiştin solunca dönücem demiştin allah belanı versin gül plastikmiş!!
bu gece yine içiyorum şerefine değil şerefsizliğine!!!
herşey çok geç demek için belkide çok geç!!

gamzelim_25 dedi ki...

teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok güzel ya....bayıldım

Adsız dedi ki...

Hiç gördünüz mü gözlerimin yaşla dolduğunu ve hiç bilemediniz sevdiğim tek kızın o olduğunu!!?..

Adsız dedi ki...

günün birinde seni seven bir oluda sende baskasini seviyor olursan hani ask gercek yada deyil iyi düsün

Adsız dedi ki...

sewene thank you terkedene fock you:D:D

Adsız dedi ki...

SENİN GİBİ NELERİ UNUTTUM BEN...

murat dedi ki...

Seni benim kadar seven varsa sana benim kadar hasret kalsın....

murat dedi ki...

şiirler çok güzel dillerinize sağlık....

Adsız dedi ki...

ben de bi tane söliim
hiç boş vaktim yok sabah akşam iş arıom

Adsız dedi ki...

gercekten süperyaaa çok seviyorum bu siteyi

sinan dedi ki...

güzel olmuş elinize sağlık

Adsız dedi ki...

sewdigini onun tenine dokunmadan sevebilecek cesaretin varmi

YaRaMaZ-PeAcH dedi ki...

KaLéM TutmAq !sTéd!m SilAh WéRDiLér Séwq! SayGı İsTeDım NéFrét EttİLér SoN BiR Umut İsTeDım Gec KaLDıN Déd!Lér BeNi GARİ MEŞHUR YolLaRa İttİLEr

DEDIM YHA GZLIM HAYAT BUYSA USTU KALSIHN
BABAMIN GIDISI ALEMIN BITISI

sewmekle baslamıs cılıemız halkalı cocuguyuz onuda ceqerız alıyına isyan
(isker çileskes)

isyenkar çileskes dedi ki...

***| †anRı*nN dKtüü †ék qözYa$ıyhM.^^ |Suskun PreNs|$eN! $eVmEk OluM$e qoyim^M qOtûNe qûLm$e KÛCûk $heydAn^N]t

Zahide dedi ki...

Kürek kemiklerimde saklı kanatlarım..

ebusum dedi ki...

'' ∂єgмєzмışѕıη υzυℓмєує öуℓє ∂ιуσяℓαя.αмα gαℓιвα вєη üzüℓмєує ℓαуıкıм..

papatyan :D dedi ki...

seni seviyorum emree

Adsız dedi ki...

BuRaSıMeRkEz gİrEmEz hERKeZ ÇaTıLıR kAşLaR KeSiLiR BaŞlAr eN BüYüK AşKLaR Bu İnSaNlArLa bAşLaR

Adsız dedi ki...

seviyorum ama kimi en tatlı birisini nasıl anlatsam sana ilk harflere baksana

aşkısı dedi ki...

seviyorum ama kimi en tatlı birisini nasıl anlatsam sana ilk harflere baksana

şenay dedi ki...

Gülümsé Sén Yiné Hér Açan Gonca Gülé YaGmur Ol Yag Üstümé HapsOlmuŞsum Sénlé.!!

şenay dedi ki...

Gülümsé Sén Yiné Hér Açan Gonca Gülé YaGmur Ol Yag Üstümé HapsOlmuŞsum Sénlé.!!

Adsız dedi ki...

Hayat hep bni sözlüye kaldırıyor ve hep tek ayak üstündeyimm.....

isyankar gecelerin asi serseris dedi ki...

sevgi gönülden gelen bir duygudur zorlayamam seni, beni sev diye fakat her sevgi aşk değildir inan arkadaşça sevsen razıyım ölüme

Unknown dedi ki...

Aşk Denen Macera Elmayı Yemek Baslar Ayvayı Yemekle Biter

Unknown dedi ki...

Aşk Denen Macera Elmayı Yemekle Başlar Ayvayı Yemekle Biter

merve dedi ki...

* Çekilişsiz kursız sundum hediyeyi al ve aç paketleri içine sevgi koydum...
* Düşman kelimesinin anlamını arkadaş sıfatı taşıyanlardan öğrendim
*Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım, şu an bilimsel aşığım bir kişi hariç herkeze şaşığım...

cemre dedi ki...

çok deli olmuş teşekkürlerimi sunarım
ben cemre kemer

Adsız dedi ki...

cok güzel

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM SANA TAPIYORUM SAKIN İNANMA ÇÜNKÜ ATIYORUM.

:)

Tolga dedi ki...

Kaykay Olsaydım İlk Sana Kayardım


Topun olayım Sektır beni


Atalarımız Ne Demiş,,Ne dememişki

Adsız dedi ki...

gülüm oldun,beni öldürdün kendini soldurdun...

uuwwwww dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrr

uuwwwww dedi ki...

ssssssüüüüüüüüüüüprsinzzzzzzzz başka söze gerenk ok

uuwwwww dedi ki...

sürr olmş başka söze gerengk ok

Adsız dedi ki...

sen AŞK nedir bilirmisnn sevgiLİMMM(U)KIYMET nedir bileEEmediN

Adsız dedi ki...

Aşkın gururu oLaMzz gurur OLUrsa aşK OLmaZ’’

Adsız dedi ki...

SEVDİNMi benim gibi DELİ gibi

Adsız dedi ki...

aşkı tatmak değilde elinde tutmak zordur sevmeyi değilde sevdirmeyi sağlamak zordur....

Adsız dedi ki...

herkesi seviyorum deli berk

Adsız dedi ki...

güsel ama biraz dahaaa

Adsız dedi ki...

sag taraftaki kutucukları nasıl yaptın ogrene bılırmıyım metınlerı klasorlere koymussun guzel olmusta bı de paylasırsan super olur kardesım

Adsız dedi ki...

sagtaraftaki klasorlerı nasıl yaptıgını anlatırsan sevınırım lutfen

serkan dedi ki...

nasıl????

Adsız dedi ki...

aŞk bİr KoNsErVe oLsAyDı SoN kULlAnMa TaRiHİ OlSaYdI yİnE De aLıRmIyDıM aCaBa?

alyel dedi ki...

Ben Bir İnsanı Sevme Cesaretini Gösterdim Ama Sen İnsan OLma Nezaketini Gösterememişsin...

Adsız dedi ki...

ben ne insanlar gordum ustlerinde elbise yoktu ,ne elbiseler gordum icinde insan yoktu !!!

Adsız dedi ki...

poyraz diyoki sil kızım sil aklındaki o karanlık eseri enkıralından üstündür bu gördüyün serseri

Adsız dedi ki...

GEÇMEZ OLSUN SENİNLE GÜNLER
DOYUM OLMAZ Kİ YETMEZ SENELER
ÇEKEMEZ SEVGİMİ AŞKIMI ELLER
KALBİM MUHTAÇ HEY SENİ BEKLER!!!

Unknown dedi ki...

A$K ßir Topa ßenzer !lk önce Vurursun $onra Pe$!nden Ko$ar$1N

Unknown dedi ki...

Bişi diyecem benim o gönderdiğim niki nick sayfasına gönderin olurmuu

Adsız dedi ki...

senin sevginle geldik şu şerefsiz dünyaya konuşmayı öğrendik ilk sözümüz kanaryaaa...

Adsız dedi ki...

sen sen ol fenerli ol yeterr...

Adsız dedi ki...

idare eder

ayazzz dedi ki...

cvcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

ayazzz dedi ki...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Adsız dedi ki...

hiSLєяiη döкüLüя єLLєяiη вaк вσş кaLıя. мiηi мiηi вiя кuş dσηaя dσηaя кıςı aςıктa кaLıя!^

Kalamazsın Bu Hayatta Bakire..En azından Hayat Koyar 1 Kere ..

ßeLki ßen Senin Hiç1şeyinim ama Sen o HiçßirŞeyin HerşeyiSin xL


qüseLLer m^^ ?

Adsız dedi ki...

bir dost bulmak ve onunla bu dostluğu uzun süre sürdüre
bilmek. onun için buradayım

Adsız dedi ki...

ne kadar saptarsan sapta Hayat gelmiyor ipe sapa

anLatmakLa oLmuyorRr.. yaşamaNn LazımMm..!

Çok İstediM HayatA toz pempE BakmayI AmA TozlarındA BoğulduM PempE YalanlarıN
(( ÖyLeDe Bi UnuTurum ki ! ))

keNdi canıma kıyacak kadar saLaK, gerçeKLerdeN kaçacaK kaDar korKaK değiLim!

akLım aLmıyor senden geriSini.. Bir sen varSın birDe sevdan..

# ((¯`»¦«´¯)) AşKMeLeGi ((¯`»¦«´¯)) dedi ki...

bncede çok güsel olmuş bu site

kertenbaykuş dedi ki...

ben kerten baykuş olmak istemiyorum zaten ben kendi derdimi çekemiyorum ...

kertenbaykuş dedi ki...

ben kerten baykuş olmak istemiyorum zaten ben kendi derdimi çekemiyorum ...

qökhan dedi ki...

Süper bişe bayıLdım..

fatih dedi ki...

Usturama Jilet Takarım.Gövdeme Derin Façalar Atarım.İstersen Kral Ol Farketmez Senide Sikerim....

sadettin dedi ki...

benim nicimi ekleyin konuşalım

yilldizim01 dedi ki...

super bi site!

Unknown dedi ki...

EĞER GÖZÜMDE BİR DAMLA YAŞ OLSAYDI SENİ KAYBETMEMEK İÇİN AĞLAMAZDIM

ilayda dedi ki...

seni terk ettiğime bakma peşinden geliyorum

Adsız dedi ki...

SEVMEK GÜL KADAR GÜZELSE AYRILMAKTA DİKEN KADAR ACIDIR

Adsız dedi ki...

karanlikta yanan bir mum isigi gibi dogdun hayatima o mumlada beraber eriyip gittin ...

melike dedi ki...

şerefsiz bir dostum olacagına aslan gibi bir düşmanım olsun....

Adsız dedi ki...

Ölmek İstiyorsan Aşık Ol yETER

Adsız dedi ki...

benden size nick

qũŜзŁ Ķ1ź УǿĶ†цг кąŁ1†εĿĭ мąĶŷλĴ mдŁzЗмзŠ1 ШλяďıŘ..

Adsız dedi ki...

benim gibi bir başkası yoktur .... olamayacaktırda

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş begendim ben canahmed

Adsız dedi ki...

Çok salakcaaaaa

ayber dedi ki...

güneş ağlarsa söner yüm dünya. eğer ben ağlatsam bilki seni seviyorumdur hala

katil dedi ki...

naber
slm
güzelim
biakşam
yemege
çıkalım

katil dedi ki...

slm
naber
açkım
b

Adsız dedi ki...

slm
aşkım
birakşam
yemege
çıkalım
nolur
seni
seviyorum
aşkım

Adsız dedi ki...

««««KıyMeT ßiLMeYeN KaLße SevGiM HaRaM oLSuN YoLuNu ßeKLeYip GeLmeyeNeYazıKLaR oLSuN SevDiM DeyiPTe aLDaTaNa LaneT oLsuN!! »»»

Adsız dedi ki...

««««KıyMeT ßiLMeYeN KaLße SevGiM HaRaM oLSuN YoLuNu ßeKLeYip GeLmeyeNeYazıKLaR oLSuN SevDiM DeyiPTe aLDaTaNa LaneT oLsuN!! »»»

Adsız dedi ki...

bn ce manyak olmuş siz böle eklemeye devam edin bnc

Adsız dedi ki...

//sana ben baharlar yazlar büyüttüm sana hummalı aşklar büyüttüm söyleyemedim***

Adsız dedi ki...

güzel olmuş bir nickde bn veriyim
_YOU ARE DELETED İN MY HEARTS_

Adsız dedi ki...

slm muhtesem olmus bende bi yorum yapmak istedim izninizle,gökyüzü nekadar aglarsan agla ama benim kadar aglayamazsin

sevnur dedi ki...

umutlar gercekleşmedıkce asla kaybolmazlar

Adsız dedi ki...

hepinizin 7 sülalesini sikiyim kaltaklar toplar piç lerrrrrr

Adsız dedi ki...

sevmek sudur bence bızde sevmiştik susuzlukdan ölmeden önce :)

Adsız dedi ki...

güzelim seviyorsan hayatı yasa seviyorsan askı romantizme bağla seviyorsan ayrılıgı güzelim arbeske bağlayıq hıckıra hıckıra ağla

Adsız dedi ki...

senı Gunde Bir Kere Dusunuyorum, O Da 24 Saat soruyor

sevcan dedi ki...

SÜPER YAA arkadaslar ba aacıklı bir nick bırakın

Adsız dedi ki...

aşk dediğin nedirki sevene günah sevmeyene sevap benim ona olan askım papatya yapragıda fal içtiğim kahve oynadıgım oyundan bana ettiği iltiftlardan onunla karsılastıgım andan itibaren seviorum seni senden çok seven sana deli olan delin (tamamen nick olsun die yazdım :D)

Adsız dedi ki...

deli olun çünkü hepiniz delisiniz

Adsız dedi ki...

dön bebegim yaralı gonlume dön ne olur seni seven kalbime cok mutsuzm güvenm yok kimseye sen bir öldün ben bin kez öldüm seninle

maniaq... dedi ki...

güℓü güℓєηє ωєя кαℓвιηι ѕєνєηє ωєя ѕєνмєк güzєℓ şєу кıумєтιηι вιℓєηє νєя!αşк ιηѕαηıη gözüηü кöя є∂єя αмα ιηѕαη gözüуℓє ∂єğιℓ кαℓвιуℓє ѕєνєя!!!!

Adsız dedi ki...

pek gzlerini bulamadım ama yinede gzl olmuş emeğinin karşılığı için

Khamsin dedi ki...

MoD: Yerim Seni ÖSS

Bazıları Çok KonuŞurmUş Ama Bi O KadAr Boş KonuŞuRmuşş..

DüNya BiR MaSKeLi BaLoo ?!

NefReT DoLu GözLeriM ElbEt Bir Gün İnTiKamını aLaCakK..!!

Bu DünYa KöTüLrinSe İTiRaz EtMein ÖtEki DüNyA BisiM..

BiR YApRak YeRe DüşTü Di MEwSim SonBaHar Mı SanDın?!

KaLeMim YAzDı Ben SusTum , HeP SusTumm..

SoRun KimDe?!

DepResYonLaşMaktaYım..

HayaT ÇokK SahTeKarR......Mı AcaBa YoKsa SahTeKAr Olan İnSan SıFaTını TaŞıyanLar Mı ??? !!

Ne BaKıYorSun AyNaya Sen KimSeYe GeRçekK YüzüNü GösTeRMedin Ky?

HeRŞey YaLaaaaaaaanN........... Mı YoKsa BunLar HArby Mi? xD

Sen oYnaMaya DeWam Et .... GereKirSe Ben De ÇaLaRım.... !!

HerKeS NeYi NasıL KazAnDığıNı UnutMAsın ..!! Bnm UnUtMAdıM Gibi....

Bir IşıK GörDün GiDiYosun Bu YoLda Peki YoLdA Seni NE Gibi TehLiKeLer BekLio BiLio Musn?

UmRum HerŞei DışLadı..

KimE Bu OyunLar Bna Mı?.. GerEk Yogh Çünkü Yaptığın OyunLarDan DoLaYı BeyNimiN BelleĞi DoLu .. SÜrEkli GünceLLioRm..

Bu MSn De BirÇok GeRekSiz İnSanaLarA YEr VeRiLmEkTe...

Ey İstanbul ! Dök Benzini Üzerine Eğer Bende Çakmağı Çakmazsam ********** im


Yaşıyorum bugünü Doyasıya
Bekliyorum Yarını Ölesiye
Bi Sebebi Yok yaşıyorum hayatı

Sevdiklerinin Biri Yerine Ölüm İstemek Bazen Çözüm Değildir Çünkü O Zaman Diğer Sevdiklerini De Kaybedersin !


Gönlümün fidanlarını artık gözyaşlarımla sulayacagım.

İlkokul Günlerimin Tadı Hala Damağımda...



Bunlar Da Benden Edebiyatım İyi Değildir Ama Bu Kadar Yazabildim


Not: Kendi Uydurduğumuz Msn Nickleri Buraya Yazılıdu İnş. Yanlış Yere YAzmadım

Adsız dedi ki...

çok gzl olmuş walla:)

emine dedi ki...

fenerli olmak ayıp değil yeter ki çaktırma(EMİNE)

Adsız dedi ki...

NE YE BAYILDIN,

,ASK

Adsız dedi ki...

aşk içine kapattı beni ancak aşkkın sessizliği çıkarır beni

Adsız dedi ki...

bencede cok kotu kendım bıle bunları cıkartırdım

Adsız dedi ki...

piçlik bizde orospuluk kıslarda ihanetedeni ise sikeriz

Adsız dedi ki...

ben bu siteye ilk girdim bayıldım haaarrrrriiiiikkkkkkaaaaaaaaa:D:D
::)

Adsız dedi ki...

berkcan seni seviyorum ne olur artık anla bu aşkı


not::izmir 8. sınıf

şeriii dedi ki...

arkamdan konuşanlar arkada takıla koysun ben yoluma devam ederim...

resadıye dedi ki...

çokguzel bısıte tanısalım bayanlar

(eyüp) dedi ki...

HaNi Denİz ÖzlEr DaLgA CoşAr Ya
HaNi çİceK ÖzLeR KeLeBek KoNar Ya
HaNi ÖlÜm ÖzLeniR eCeL GeLir Ya
BeN De SeNi ÖzLdiM SonuM GelDi Be
SevGiLiM

Adsız dedi ki...

süper yahuuu

Adsız dedi ki...

kardeşim üye olmadan göremeyecekmiyiz herşey üyelik mi

Lusia dedi ki...

KALBİNDE BANA YER YOKSA GÜZELİM, FARKETMEZ BEN AYAKTADA GİDERİM.SENİ SEVMEMEM İÇİN YER VERMİYORSAN, ZATEN BEN ÖLMÜŞTÜM BEBEĞİM!

SERSERİ AŞIK dedi ki...

☺☺☺░░▓▓▓♀♪▼$€Ñİ $€VİYORUM AŞKIM☺☺☺░░▓▓▓♀♪▼(NURGÜL&HAYRİ)

Adsız dedi ki...

irençç

Berkant dedi ki...

Bwn senın qoz kapaklarının ardında tutsak kalmısım sakın sakın ha acmna kurtulursam ölürüm

Berkant dedi ki...

єğєя αşкη ιçη кαη ∂öкмк gєякяѕє ∂üηуηη ѕαн ∂αмαяηı кєѕєям ιℓαкι вєηм кαηмı ιѕтуѕαη ƒαякєтмєz güzєℓм вєη ѕєηι мєzя∂α∂α ѕєνям..!!!

Adsız dedi ki...

süpesiniz ya ama ben nick yüklemesini bilmiyom bilen söylesin

Rabia 'Sbhob' dedi ki...

Kaderin güzel ise mutlu olmak için dügüne gerek yok 'git oyna gel oyna', kaderin kötü ise ölüme gerek yok 'git agla gel agla'..

Adsız dedi ki...

ıt,s no years mun gibe lecvocle ni,n ıt,s a born ... gutbay...

candy_kedi dedi ki...

bir kuruşunla vurul ama bir erkeğe vurulma

candy_kedi dedi ki...

♥ bu dünyada 2 tane gül olsun biri kırmızı biri beyaz sen beni aldatırsan kırmızı gül solsun ben seni aldatırsam beyaz güller solsun

ben öznur msn=melikeesmaoznur@hotmail.com

candy_kedi dedi ki...

olamaz olamaz sensiz yarim kabir azabından beter halim acılar bütün derdim sensiz bir dünyayı eleyim gözlerii kapatım çizdim seni kalbime silemem nafile

Alp Ozalp dedi ki...

ben yağmurum, bana ne kadar uzaksan,okadar sana yakınım,bana nekadar yakınsan,dudaklarında bir damlayım,sen sildikçe ben yine orda olacağım,çünkü ben orda buhu olup uçtum,orda biteceğim...

Adsız dedi ki...

aleme akacaz ama sular kesik

candy_kedi dedi ki...

Bİ gÜn bİr çIlGıNlIk eDiP sEnİ sEvDiĞiMi sÖlEsEm aLaY eDiP gÜleR MiİSiN yOkSa sEnDe SeVeR mİsİN bi gÜn bİr çIlGıNlIk eDiP sEnİ sEvDiĞiMi sÖlEsEm aLaY eDiP gÜleR MiİSiN yOkSa sEnDe SeVeR mİsİN CeSaReTiN vAr bUşKa ÇaĞpIyOr KaLbİM bİr BaŞka SeNdE bÖylLe sEvSeN KeŞKe Ne sEN banA yARR

candy_kedi dedi ki...

bir Gün bir çılgınlık edip
seni sevdiğimi soylesem
alay edip güler misin
yoksa sende sever misin?

cesaretin var mı aşka
çarpıyor kalbim bir başka
sende boyle sevsen keşke
desen bana yar

konuşmadan gözlerinle
beni sevdiğini soylesen
yüreğime gözlerini
ölene dek mühürlesem

[en sevdiğim şarkı cesaRETİN VAR BU AŞKA]

candy_kedi dedi ki...

Haad SHEN fRqN AanNAMLI ÖZNUR,(L)CAN

Alp Ozalp dedi ki...

bu site gerçekten çok güzelmiş

fiko dedi ki...

SENİN BENİ SEVMENİ SEVDİĞİMDEN SENİ SEVDİM....

fiko dedi ki...

senin beni sevmeni sevdiğimden seni sevdim....

Unknown dedi ki...

evlenip balayina gidecegine evlenmeyip alayina git

bengisum dedi ki...

ya çok farklı nickler okumak istiyorum hep aynı hep aynı

biLqe dedi ki...

biRşeYLer uğRna yaşarsınız dewamlı onn için yüRR onn için adım ataRıZ bn senn için yaşıodm senn için vardım ama Artq yoqSn!!!

Seni sewioRm keLimLeri yetseydi bn şmdi uçuo oluRdum =))

Baq gene biTTii baŞladqq ve gene biTTii saçMa oLan yaşantımıza!!

Ne qüseLm,Nde iyi ßir kaLßm war,Ne qörüLmye Deqerm..Nede seviLmeye,Acayißin 1iym,En iisi ßirak ßiLdim qßi devam ediym..bn böLe iimM

Hayat kısa değmezqi onLara!!(yaşamana baqqq)

sözckLer keLimeLer ve saçma oLan yaşantım kısaca bennn!!!

biRşeYLer yaşanıo oLsaydıı kmLer öLrdüqii!!!

bi aşk için öLnmz!! Ölünseydi ne aşKaLar biTeRdi!!

Senn için hayat bTTi baq bnm için yeni başLıo buda sna kapak oLsunn!!

Başta yapamam sanıodum gTtin hayatıma renk geLdii!! :p

Şmdi keŞkeLerimden çok iikiLeRim vaR!!!

kEŞkE kELimeLermde oLLduun kadaR geRçekte oLsan !!

hayat sana inat yaşayacaımm!!!

İnadıma VaRımmm inancıma yoqmm

Adsız dedi ki...

insanlar sevilir,hayvanlar üzlür,sen hayvanlar grubuna girdiğin için hep üzülcenxD

hasibe nur dedi ki...

biraz huysuz biraz kırık ben kendimle mutluybiraz huysuz biraz kırık ben kendbiraz huysuz biraz kırık ben kendimle mutluyum...imle mutluyum...um...biraz huysuz biraz kırık ben kendimle mutluyum...

Adsız dedi ki...

al kalbim senin olsun al herşeyimi gözün doydun şimdi sensizde mutluyum buda sana kapak olsun hahhaha

guinda dedi ki...

dilim hayırmasa bile sen gönül hecesii..

guinda dedi ki...

dilim hayırmasa bile sen gönül hecesii..

ORHaN dedi ki...

Canım Bile Emanetken Kaybedecek Neyim Olabilir Ki..

Adsız dedi ki...

YéN!Ld!M H@Y@T@ SuSuYoRuM!!!

SÜPER Bİ NİCK YAA =))

dengesiz pepeq dedi ki...

AğLaMaK Yoq qüçüq qız

bu nickede bayılıyorum =))

YAZAN=BEN
İMZA=YİNE BEN

xD

Adsız dedi ki...

hayatttt beni neden yoruyosunnn

aramib dedi ki...

$éréfs!z kél!més! dururkén @dın y@zılm@sın méz@rına....

Adsız dedi ki...

askıM s€niN içiN öLürdüM aMa kefeN qiyMek tarZım DeiL

elif dedi ki...

her gördügümde seni nefretle doldum ama şimdi o nefreti boşaltıtorum çünkü seni unuttum

Adsız dedi ki...

SüPeRr OolMu$ GeRçEtN BaYlDıM YaNiiiİ.....xDxD

muhammet dedi ki...

HeR TeSpİh sAlLaYaN MaFyA OlUrSa bİzİm İmAm bAfYa bAbAsI OlUrDu...

Adsız dedi ki...

fazla gözüme bakma batarsın fazla yüzüme bakma yanarsın

Adsız dedi ki...

güzel ama daha manyak olabilrdi manyaksa manyak olmalı bence daha manyak nickler ama hepsi güzel güzel olmuş

Adsız dedi ki...

ACILAR DİNER TERK ETTİYSE SENİ ŞEREFSİZLER ARKANA BAKMA DOSTUM [KRALLAR ÖNDEN ]GİDER.

yasar dedi ki...

ÁĹŤıŃ ĤÁŔŦĹĔŔĹĔ ŶÁŹÁČÁĶŚıŃıŹ МÁĤĹÁŚıМı (ßĹŐŐĎ)

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 603   Yeni› En yeni»