Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 10

Anlamli ve Aci Nickler

» Unutulduğunu sandığın her dakikam seni düşünmekle gecti yokluğunda,ne kadar istesemde arayamadım,istemediğini düşünerek.Sanki anlamsız olan her şey beni buldu sensiz.Benim icin mutluluğun anlamı sensin,sensiz mutluluk sensiz huzur olamaz inan.Dön ve bana hayat ver,ben bitmeden beni bul.Hic bir şey icin ne olursa olsun mecbur değiliz ayrılığa"GÜZELİM...Asla unutulmadın..

» SEVEREK AYRILANLAR BİLİRLER AYRILIĞI .SEN BENİM EŞ RUHUMSUN UNUTMUŞ OLSAN HİSSEDERDİN UNUTMUŞ OLSAN YANIMDA DURMAZDI HER SABAH HAYALİN.SENİ GÖRMEK İÇİN GERİ GELDİM SEN GİDELİ ÇOK OLMUŞ NEREYE GİDERSEN GİT ÇANTANDA Bİ RESMİM AKLINDA GÜLÜŞÜM OLSUN BEN SENİ GERÇEKTEN SEVDİM BİTMEZ DEMİŞTİM ((BİTMEDİ))

» Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

» Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.

» Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum...

» Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim

» Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.

» Her Gün Kendime Yeni Bir Beyaz Sayfa Açıyorum Anladım Ki Sayfa Siyah Dahi Olsa İmzayı Atan Kalemin Rengidir."İnsanın Kendisi"

» Ayrılığın bedelini binlerce kez çekerek ödedim...bu şehirleri bu sokakları adım adım milim milim boynu bükük gezdim....şu an ne haldeyim ne dertteyim nerden bileceksin be GÜLÜM...onun için en son dileğim seni son kez ölmeden göreyim....

» Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gök yüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Ben se seni senden habersiz seven biriydim...

» Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.

» Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin (......)

67 yorum:

Adsız dedi ki...

güzelim uzun zamandır sen hoşlanıyorum ama

sana açılmak için bir fırsat bulamdım o üzden

sana olan duygularımı buradan itraf karar

verdim seni seviyorum benimle çıkarmısn


MeDeTsON DaN BiRiCiK AşKkI DiLaNa

Adsız dedi ki...

JGFYUJJTYDJIÖJUYFDGIURT80956OP8TY8OI586Y9TIGYOPT8IKOIPT9806890689TOOI89IYOLOO8RTO59058*YUPR0Ğ*TR98*0T

Adsız dedi ki...

8. sınıftayım w bna aşık olmaq yasaqq ahh ne acıı

Adsız dedi ki...

malesef canım bende 8. sınıfımm neden yasak anlamıyom daha ne kadar büyümemiz gerekki AAAAAAA

Adsız dedi ki...

malesef canım bende 8. sınıfımm neden yasak anlamıyom daha ne kadar büyümemiz gerekki AAAAAAA

Adsız dedi ki...

aman canım yasakmışş...sankii çok takıyozdda..!! ben aşığım eq iş olarakta örencilikk yapıorumm :D:D

Adsız dedi ki...

GAZİ İLKÖĞRETİM OKULU 7/H SINIFINDAKİ BERK AYDIN' A BURADAN İLANI AŞK ETMEK İSTİYORUM ÇÜNKÜ BU SIRRI SADECE 3 KİŞİ BİLİYOR SADECE O BİLMİYOR BUNU ÖĞRENMESİNİN VAKTİ GELDİ


NOT: BU GAZİ İLKÖĞRETİM OKULU ZONGULDAKTAKİ GAZİ İLKÖĞRETİM OKULU BİLİNSİN İSTEDİM... BERK SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM AŞKIMMMMMM

Adsız dedi ki...

ben buradan gazi ilköğretim okulu 7/h sınıfında bulunan bir öğrenciye ilanı aşk etmek istiyorum bu öğrencinin adı BERK AYDIN 728 berk ben seni çok ama çok seviyorum aşkım nolur sende anla bunu artık nolur


NOT::: BU OKUL ZONGULDAKTADIR

Adsız dedi ki...

BERK AYDIN GAZİ İLKÖĞRETİM OKULU ZONGULDAK SENİ SEVİYORUM BERK BEN BİR GİZLİ AŞIK

Adsız dedi ki...

AŞKIN UĞRUNA HARCADINIZ BENİ YETER HER YENİ SEVGİLİ DAHADA BETER..

Adsız dedi ki...

AŞKIN UĞRUNA HARCADINIZ BENİ YETER.HER YENİ SEVGİLİ DAHADA BETER..

Adsız dedi ki...

Senİ SeViyoruM ((HASRET)))seni Seven tekiN

Adsız dedi ki...

ben senin o güzel gözlerine ve bakışlarına inandım ama sahte bakışlarmış. ılove you g.

Adsız dedi ki...

ben senin o güzel gözlerine ve bakışlarına inandım ama sahte bakışlarmış. ılove you g.

Adsız dedi ki...

HaSrEtİm sEnİ çOk AmA cOoOk SeViYoRuM.sEn BeNiM öMrÜmSüN bUnU sAkIn UnUtMa..BeNiM İçİn ÇoK gÜzEl Ve ÖzElSİn...!(H+E)

Adsız dedi ki...

Arzular göz açıp kapaıyncaya kadar geçer biter. Oysa seninle aramızdaki sevgi ve aşk asla bitmedi. Ne kadar kötü şey yasamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yasayan sana aıyrdım. Emin ol ki kendimi yüceltecek bir şey yaparsam bil ki bu artık senin gözünde değer kazanmak ve daha mutlu etmek içindir. Seni seviyorum.

Adsız dedi ki...

seni ne olursan oılsun ölene dek seveceğim büşra(l)peyocn


ayrıca son söz harika

ayça dedi ki...

bende lisedeyim hatta büyüdüm ama daha büyümem gerekli galiba pufffffffff daha ailemin gözünde küçüğüm biz gençlerin kaderi neden böle büyüdüğümüz halde hala ailemizin gözünde çocuk olarak görünüyoruz offfffffffff

Adsız dedi ki...

banada aşk yasakders var aşk yerinelise yi bitirdiğim halde puffffffff çok acı gerçektende

Adsız dedi ki...

banada aşk yasak ama aşkın önüne kimse geçemiyor kader söz dinlemiyor ne yazıkki arkadaşlar...:(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar karşınızdakinin kıymetini bilin ne olurrr :( eğer ona ihanet ederseniz onunla oynarsanız o kişinin size karşı olan duygularını kaybedersiniz bu arada banada aşk yasak ama eğer gerçekten aşıksanız deyil yasak size ölüm bile işlemezzzzz

Adsız dedi ki...

bana aşk yasak değil ama ihanete uğradım ve artık ömrüm boyunca kendime yasaklıyacam

Adsız dedi ki...

ya benle ondan nefret etmıyeyım dıye cıkmıs aklım almıyo acaba hıc dusundun mu?? n ŞİMDİ SENDEN DAHA COKK NEFRET EEDIYOM ama sen gorurusunnn servet

Adsız dedi ki...

AŞK BANA ÖYLE BİR TOKAT ATTI Kİ AMA BEN BUNDAN BİR DERS ÇIKARDIM AŞK BİR DUYGU DEĞİLDİR BİR ALIŞKANLIKTIR

gecelerin_yargici dedi ki...

herkes sussun burdaki nickler herşeyi anlatıyor

gecelerin_yargici dedi ki...

Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

bence bu nick süper sizce herşeyi anlatıyorr

Adsız dedi ki...

bnada artık sevmek yasak :( çok üzgünüm ama artık böle

Adsız dedi ki...

aşkım ben sana güwenmiyorum değil sana çok güweniyorum ama arkadaşalrın sözüne uyup sana öyle bi oyun oynadım özür dilerim...

Adsız dedi ki...

nefret ediyorummmmmmmmm yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

AŞK YASAKMIŞŞ NE YASAĞI YAA İNNAMAYIN BÖYLE LAFLARA SEVEN NE OLURSA OLSUN GENE SEVER KALBİ OLMAYAN DA AŞKL YASAK ŞÖYLE BÖYLE HADİ LENN AŞK YASAK OLURMUUU AŞKSIZLIĞA MAHKUM EDİLDİYSE BU DÜNYA YANSINN
:d:d

Adsız dedi ki...

Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim

Adsız dedi ki...

süper bence hele seni sevdigim icin özür diliyorum diyen nick süper öyle nicler istiyom abi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size tavsiyee çıktığınız kişiye asla kendinizi kaptırmayın alay konusu olursunuzz ve hep acı çekersinizzz bide onun başkasını sevdiğini bilmekk yakıyor insanııı



8/a

Adsız dedi ki...

unutmak neden bukadar zor??

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN İKİ KİŞİYİ ÇOK SEWDİM ÖZELLİKLE ADI "A"İLE BAŞLAYAN BİR ŞEREFSİZİ AMA ONDAN ŞİMDİ NEFRET EDİORUM ŞİMDİ YİĞİT ÇIKTI VE BEN ONU ÇOK SEWİYORUM FAKAT BİLMİOR NE ACI BİRŞEY VE HEP AİLELER YAŞIMIZ KÜÇÜK DİE ÇIKMAMIZI İSTEMİYOR ÇOK ZOR BİR DURUM BANA BİR ÇARE VERİN...

Adsız dedi ki...

bende kendime aşkı yasaklamıştım ama aşık oldum hemde çok fena gözlerine baktığımda sanki onun gözlerinde kayboluyorum yani arkadaşlar aşk yasak falan dinlemio ne kadar da yasak koyarsanız koyun gönül bu söz dinlemio:o(

Adsız dedi ki...

atakannn seni çok seviyorum aşkımmmm sensiz asla olamam bn hilal NECMİYE hüsnü ATABERK ilköğretm okulundakine sesleniyorum bn atakanı çok seviyorum!!!

^^!!gül!!^^ dedi ki...

oguz asqm sni o kdr coq sewiorum ki cıamızza ragmen sndn coq uzagım ne zmn gliceksin sni coq ozledim

Adsız dedi ki...

yhaa ben merve ve öğretmenime aşığım napacağımı bilmiorm :(:(:(

sinemmmmmm dedi ki...

bunlar ne be yaşınız kaç laaaa sizin de aşk maşkk onlar yalannn hayatınıza bakın doğru adılarla yürüyün onlar kurtarmıyo hayatııı...........

Adsız dedi ki...

aşk mı oda ne :'(

Adsız dedi ki...

lise 1 deyim aşık olmaz qerçekten çoookkk acııı

Adsız dedi ki...

yusufffffffff seni sewiyorummmmm

Adsız dedi ki...

ozaN scs.. snsz yaşayamam bn Dy bni bitaNm avcLar ihkib 9-d..(=

_Nipp3R_ dedi ki...

seda senden başkası yokk olmayacak tek aşkımsın

_Nipp3R_ dedi ki...

seda sana aşığım aşkınla ölüyorum

Adsız dedi ki...

...İŞTE SİZE HAYATIN EN ACILI AŞK HİKAYESİ...
Ben birisini çok sevdm.
2.sınıfta bizim sınıfımıza geldi.
O gün bnm yanıma geçti.
Hep beraber oturduk.
Adı talhaydı.
O da bni çok sevdi.Bnde onu.
Ama ben bir türlü bunu ona söyleyemedim.
Bir türlü bu gerçeği itiraf edemedim.
Hemde onun bni kazanmak için birçok şey yapmasına rağmen.
2.sınıfta,3.sınıfta,4.sınıfta,5.sınıfta,6.sınıfa sürekli bni kazanmak için uğraştı.
Okulun en popüler çocuğuydu.
Herkes ona ilanı aşk ediyordu.
Ama o herkese bni sevdiğini söylüyordu ve onları reddediyordu.
Babası Polisti.
Ailesi tahin istiyecekti ama o bn varım diye ailesine karşı geliyordu.
Birgün gene bana o şansı verdi.
Benim onun sevgilisi olmam için yine bana yalvardı ama bn gene o inadımı yenemedim ve yine reddettim.
Ona onu sevmediği söyledim.
Hatta başka bir kişi ile çıktığımı...
O buna dayanamadı.
Çıktığım dediğim çocuğa ne olur ebruya iyi bak diye bir söz almıştı.
Ve ailesine söyleyip tahin istetti.
1 ay durmadan buradan gittiler.
Bana veda etmek için evimize kadar geldi.
Bana beni çok sevdiğini ve beni unutmayacağı söyledi.
Kendine iyi bak,Ne olursa olsun üzülme,Sen gülmeye layıksın,Bunu hak edyorsun dedi.
Ben ona hiçbir şey söyleyemedim.
Ailesi,öğretmenleri,arkadaşları neredeyse bizi tanıyan herkes onun bana olan sevdasını biliyordu.
Ama bn ona itiraf edemedm.
O gün bana uzun uzun baktı.Ve sonra arkasını dönüp ilerledi.
Bir süre sonra tekrar arkasına döndü.gözleri her zmnki gibi yaşlıydı.ne zmn onu reddetsem bu yüzü onda görebiliyordum.ama bu sefer daha kötüydü.bnm birine ait olduğumu sanıyordu.ama bilmiyorduki bn 2.sınıftan beri tek onu sevdim.1 yıldır farklı şehirlerdeyiz.ama bn onu hala daha unutamadım.o bnm ilk ve son aşkım.Bende bir fotosu var.hala daha onun o fotosu ile yetinmeye çalışıyorum.ama onu çok özlüyorum.ve ilk günkü gibi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

hay allah ya ne bu aşk da aşk allahım sn bu kullarına yardım et bunlar sırılsıklam aşık ama açılamamışlar yalansa topum Lan

Adsız dedi ki...

BEN BİLE LİSE 3.SINIF ÖĞRENCİSİYİM TEK SEVGİLİM VAR ASLINDA Bİ KAÇ TANE VARDII AMA ARTIK Bİ TEK BENİM İÇİN OYAM VAR ODA BENİİİ SEVİOO ARKADAŞLAR SİZDE SEVERSİNİZ NASIL OLSA BİGÜN SİZDE BENİM GİBİ AŞK NEDİR ANLICAKSINIZ EMİNİM BEN ÇOKTA GEÇ OLSA ANLADIM VALLA İZMİRDEN aLTaN ;););) =)

Adsız dedi ki...

Senin Bu Kalp Beni Sevmez Hayatım Sensiz Olmuyo Canım Ama Benım Sevgilim Bile Yok Manisa/Salihliden Entüstrı meslek lisesinde okuyorum.Beni Hic Kimse Anlamıyor Ben O Erkekler Gibi Deilim Eger Seversem Adam Gibi Severim 1Hafta Deil 1Ay Deil Onu Ölesiye Kadar Severim Güzel Olsun Cana YAkın Olsun O bana yeter arkadaslar eger bir kızla cıkarsanız onu 1hfata deil benım dedigim seveceksın kızlar szlerede öle diyorum ölesiye kadar mevsim cicekler gibi sensiz nerde oldugun bilemesin ama benım kalpim hep acık bızım adım Oğuz Dönmez iste soyadım bu dönmez olsun hayat senın askın hep kaplimde olucak manisa salihlide lise 1 kendize ii bakın

Adsız dedi ki...

sni sefdğm içn özr dilrm dmq istrdm sna sni sefdmi blsydn eğer iiki en yknn dostlrma ble sölememişim snn ztn bi sfgln vrmış artıq sevgm değil nefretimsn bni hç dşnme unut gitsinnnn....ölüm ani dünya fani öğrenciiyiz die sefmeyelim mi yhane 8.ci snıf öğrncisym

Adsız dedi ki...

8.SINIFLAR ÜZÜLMEYİN NİE YASAK OLSUN AŞKIN YAŞI YOKTUR BN LİSE 2DEYİM ŞUAN 8.SINIFTA ASIK OLDUĞUM BİRİYLE HALA DEVAM EDİYORUM AŞIK OLMAMA GİBİ Bİ ZORUNLULUĞUNUZ YOK SADECE SEÇİMİNİZİ GÜZEL YAPIN :)))

Adsız dedi ki...

güzel itiraflar olmuşş:d

Adsız dedi ki...

Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin o(-/-)o Seni Seviyorum Baharrrrrrrrrrr..........................

...... dedi ki...

onu sevmek sana acı verir ama sen yine de seversin..............

bu arada sevdiğim kişi iç.in sölüyorum seni çok ama çok sevdiğim için özür dilerim.....

Adsız dedi ki...

onu sevmek sana acı verir ama sen yinede seversin...


aşık olduğum insan için sölüyorum seni çok ama çok sevdiğim için özür dilerim....

Adsız dedi ki...

AŞKMII COK SEVMIŞTIM AMA O SEVMEMIŞ BIRAKIP UZAKLARA GITTI NOLDU OLAN BANA OLDU YANI AŞK DIYE BIŞEY YOK OLAMAZDA SEVERSIN SEVILMEZSIN

Adsız dedi ki...

hayatımı yazsam roman lur bnm ayrıca çook satar xD
8. sınıfa gidiorum bn bi çocuua deli gibi aşıktım yüzünede söyledim ama nafile beni knkası gibi görüo aslında oda sevio ama söyleyemio şimdi onu unuttum ama hala içimde bi kırıntı varr

Adsız dedi ki...

UNUTAMIYORUM seni peki şimdi MUTLUSUN...? (yğT*m)

Adsız dedi ki...

hayaTımda yaptıqım en büyük yanlıştı seni sewmek yğt belki bni şimdi unutmuşsuntur belkide tanımazsın bile ama bu yürek seni deli gibi sevecekkk...ÖLENE KADAR..

Adsız dedi ki...

Uğrunda Canımı vereceğim tek bir yaşına göz yaşına canımı seve seve vereğim pınarım... birbirimizi sevsekde bizi ayıranlar çeksin be gülüm.... [ Osman E. ]

Adsız dedi ki...

bén dénizLidén séna çkkk séwdiğim ama bana inanmayan biRiné séwqiLimé söLüoRum Séni çokkkkkkkkkkkkkkkkk séwioRum noLuR inan wé afféT béni.. =( <3

séni séwioRum aşkım

Adsız dedi ki...

özel herhangi sakladığın bi şeyi 2 kişi biliyosa o sırlıktan çıkar doğru diğilmicvp yazın

Adsız dedi ki...

GÜZELİM SENİ İLK GÖRDÜGÜMDEN BERİ SENDEN HOŞLANIYORUM YÜZÜNE KARŞI SÖYLEYEMİYORUM BARE BURDAN SÖYLİYİM SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SEN BİLSENDE BİLMESENDE SENİ ÖLENE KADAR SEVECEM

Adsız dedi ki...

KADİR seni deli gibi seviyorummm hatta sana tapıyorum hayatımın anlamı herşeyimsin... seni benden daha çok seveni bulursan seni şimdi unutmaya hazırım inan seni benden daha çok seveni arıyorsan bu canın ölmesini bekle ozaman.. ! kadir bilin almanyalı :)) herkez duysun ben sensiz anlamsızımm

Adsız dedi ki...

ben lise 2 ögrencisiyim yanliş seçım yaptım benı sevmeyen kişiye taptım... çıktık bi süre sonra beni alldattı ben haketmiordum ama hala onu ölesiye seviyorum nolur benı duy seni çokkkkkkkk seviyorum qökhannn... kib seni hiç ama hiç unutmicam sen benim ilk ve son aşkımdın öylede kalacaksın... DENİZ GÖZLÜMMMM....