Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ağustos 22

En GüZEL MSN NiCKLERi

En GÜZEL MSN NİCKLERİ


Sen beni fark edemedin artık fark etsende farketmez çünkü benim değerimi fark edenler senden daha çok farklı ....

Düşünüyorum da düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken düşünmek olsa gerek diye düşünüyorum...

Kalbimi kalbine yüreğimi yüreğine canımı ellerine verecek kadar seni seviyorum...!

Duygular vardır anlatılmayan sevgiler vardır kelimelere sığmayan bakışlar vardır insanı ömür boyu ağlatan yollar vardır aşilması güç olan kalpler vardır acılarla parçalanan insanlar vardır hiç unutulmayan sanma beni sevipte bırakanlardan benim sevgim mezara kadar olanlardan...!

O kadar isterdim ki zamanı durdurabilmeyi o kadar isterdim ki sevdiğimi kaybetmemeyi ama ben zamanı durduramadıkça sevdiğimi (seni) kaybediyorum

Gecenin güzel yüzü yüreğine dokunsun, kabuslar senden uzak, melekler başucunda olsun, güneş öyle bir gecede doğsunki, duaların kabul, kandilin mübarek olsun.

Bizim sözümüz dosta tatlı düşmana kurşundur namerte hançer merte candır canımız dosta feda düşmana beladır dostluğumuz yücedir ne alınır ne satılır öümünedir.

Sevgi hatırlamaksa aklımdasın, yanmaksa yüreğimdesin,ağlamaksa gözlerimdesin, dokunmaksa ellerimdesin birtek yanımda değilsin AMA KALBİMDESİN...

Dostunu denizde boğulurken çaresizce sarıldığın yılan gibi değilde denize düşmeden tutunacağın el gibi gör.

İnsanlar dikenler arasında gülleri görüp seveceğine güller arasında dikenleri görüp şikayet ederler…


Seni ne kadar sevdigimi ogrenmek istersen, yere dusen her yagmur damlasini tutmaya calis, tutabildiklerin senin sevgin, tutamadiklarinsa benim sana olan sevgimdir...

Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir...

Sana sarap verecegim, iç ama sarhos olma. Sana bir gül verecegim, kokla ama soldurma. Sana kalbimi verecegim, sev ama incitme!

Hasretin öldürdü beni! Simdi geceler çaresiz. Simdi yagmur damlasi gelip konar dudaklarima
sessiz. Söylemis miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.

Gece bir baska giyer siyahini, yildizlar daha sönük olur, yakamozlar baska çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanimda yoksan...


Seni denizdeki kumlar, gökteki yildizlar, ormandaki agaçlar, dünyadaki insanlar, okyanustaki sular, sahildeki martilar ve günesin isiklarindan daha çok seviyorum. Birlikte daha güzel günlere.

Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek.Seni seviyorum!

Hani en güzel asklar imkansiz gelir ya insana, imkansiz oldugun için asigim sana!

Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi... Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çiçekler gibi...
Bir insanin birtanesi olmali, o da senin gibi.

Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettigim zaman, üzüntülerimi alip onlarin yerine simdiye kadar kimsenin basaramadigi o sicakligi koymayi basardigin için.

Sana yildizlar kadar yakin olmak isterdim, her baktiginda beni görebilmen için, sana bulutlar
kadar yakin olmak isterdim, üzüldügünde gözyaslarini yagmur olup silebilmek için, sana sen
kadar yakin olmak isterdim ki beni, seni sevdigim kadar sevebilmen için…

0 yorum: