Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ağustos 31

Acili ve Duygulu Nickler

Olmasa mektubun..yasdıkların olmasa..kim inanır senle ayrıldığımısa...

sanma unutulur... kalp ağrısı zamanla....herşeyi unutarak...yaşanır sanma...

neydi bi arada tutan şey ikimizi...birleştiren şey.. ellerimizi...

bırak bana anlatma...imkansız sevgimizi...sevmek birşeyi...göze almaktı..

harcanmış zamanlar yeniden yaşanmaski...geç kaldıktan sonra...arama boşunaa....

merak ediyorum...ne yapacaksın...benden sonraki o alaycı gözlerin..eğlenerek bakacak mı başkasına aklın bendeyken hala...

bu yüzün arkasında saklıdır başka bir ben...derdini söylemeyen,kendini boğmuş bir ben...

gitmessen sana dokunurum sahiplenirim seni..sana aşkı yaşatırım.daha küçük aşklara katlanamazsın benle ölürsün..

elimi birden tutmaz oldu nasıl diye çırpınırken beni bi anda sevmez oldu..bi an bile ayrılmasken..şimdi görmek hayal oldu...

bırakıp gittiğin kalbinse elbet birgün geri döneceksin...

sadece onları sevmei sevdim..hepsini onlarsız yaşadım da..bir seni sensiz yaşayamıorm..bu aşkı tek kalpte taşıyamıorum..sana yemin güzel gözlüm..bir tek seni sevdim..we seni severek ölücem..elweda birtanem..

26 yorum:

Adsız dedi ki...

eyer aşk varsa ölsende o aşk devam eder

Adsız dedi ki...

NİCKLER COK GUZEL OLMUS AMA BENDE NASIL GONDRCEM NİCK BUU SİTEYEEEEEEEE

Adsız dedi ki...

nicklerin hepsi çok manyak olmuş benim çok hoşuma gitti şahsen

Adsız dedi ki...

cok guzel sozler var

Adsız dedi ki...

fena değil nickler

Adsız dedi ki...

nickler gerçekten gzl :)

sevda dedi ki...

nickler çok güzel olmuş diyemem amaaa güzel olmuş yani bana olaşmak isteyenler adresimi eklesin tatli.kiz_eren@hotmail.com ekleyebilirsiniz nese ben her akşam açıyom şimdi gityom hadi bye

burhan dedi ki...

çok güzel olmuş elinize kolunuza saglık devamını bekleriz

burhan dedi ki...

çok güzel olmuuş elinize kolunuza saglık devamını bekleriz

Adsız dedi ki...

beğenmedim daha güzel olabilir
,

Adsız dedi ki...

aşk bitti

cansel dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK BEĞENDİM ELLERİNİZE SAĞLIK

Adsız dedi ki...

MÜTHİŞ DİYEMEM AMA GÜZEL OLMUŞ BEĞENDİM BENDE SİZE BİRKAÇ TANE GÖNDEREBİLİRMİYİM? GÜZEL SÖZLERİM VAR

Adsız dedi ki...

ben 17 yaşında bir gencim beni çok sevdiğim kız benim en yakın kankamı seviyormuş aşk bumu be bende gidipte o çocukla konuştum ve aralarını yaptın bilmem iyi bilmem kotumu yaptım ama allah tum musluman alemi sevdiğine bağışlamayı nasıp etsin neyse ark ben sıkmayımsizi allaha emanet olun:(

Adsız dedi ki...

güzel şeyer yazıonuz heeeeeeee.ama ekleyn başka başka...

Adsız dedi ki...

güzel hatta mükemmel nicklarınız war ama yınede daha degısık nicklar olsa iyiy olur

Adsız dedi ki...

çok güsel saolun

Adsız dedi ki...

acı çekiyorum.. merve <== yardım edin bana

Adsız dedi ki...

güzel ama daha da iyi olabilirdi :)nickleri beğendim çrkinde demiyorum ama brazcık daha güsel olabilirdi:((

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş cidden

Adsız dedi ki...

yağlı dereli seni anlıyorum ayısı geldi başıma ama kader işte demekki sen en iisi başkasını bul unut daha yaş genç gerçi sevince olmuyo ama sabır kardeşimm unut gitsin

Adsız dedi ki...

yağlı dereli seni anlıyorum ayısı geldi başıma ama kader işte demekki sen en iisi başkasını bul unut daha yaş genç gerçi sevince olmuyo ama sabır kardeşimm unut gitsin

Adsız dedi ki...

yağlı dereli seni anlıyorum ayısı geldi başıma ama kader işte demekki sen en iisi başkasını bul unut daha yaş genç gerçi sevince olmuyo ama sabır kardeşimm unut gitsin

Adsız dedi ki...

bunlar yetmiyor imkansız aşkları anlata bilen varsa buyursun

Adsız dedi ki...

nickler çok güzelll ama çoğu eskii beaa

Adsız dedi ki...

çok güzel ve çok yeniler açıkçası böyle bu durum